Όλα τα βλέμματα έχουν πέσει επάνω στο Squid Game, με την σειρά να γίνεται η η δημοφιλέστερη στην ιστορία του Netflix.
Μέχρι να ξεκινήσει η προβολή της, στην θέση αυτή βρισκόταν το Bridgerton, αλλά πλέον την πήρε η νοτιοκορεατική παραγωγή, καθώς σχεδόν 132 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον δύο λεπτά του Squid Game τις πρώτες 23 ημέρες.
Μάλιστα, το Netflix εκτιμά πως το 89% των ατόμων που ξεκίνησαν την σειρά παρακολούθησαν τουλάχιστον 75 λεπτά (περισσότερα από ένα επεισόδια) και το 66% των θεατών ή 87 εκατομμύρια άτομα, ολοκλήρωσαν τη σειρά τις πρώτες 23 ημέρες.
Το κόστος της παραγωγής ήταν 21,4 εκατομμύρια, αλλά σύμφωνα με μία μέτρηση που χρησιμοποιεί η πλατφόρμα για να μετρά την απόδοση των σειρών, φέρεται να απέφερε 891,1 εκατομμύρια δολάρια σε αξία.
Το συγκεκριμένο ποσό είναι 40 φορές μεγαλύτερο από ότι πλήρωσε το Netflix και όπως εύκολα καταλαβαίνεις κανείς, έκανε τους ανθρώπους της εταιρίας να τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση.
Μάλιστα, το πιθανότερο είναι να ανοίξει την… πόρτα της συγκεκριμένης αγοράς και σε άλλες σειρές από την Κορέα.