ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης ακολουθεί τον «κανόνα των δεινοσαύρων» σε ότι αφορά τον Ν.Τραμπ: Ότι δεν προσαρμόζεται, πεθαίνει...
prodeals

Gucci: Διεθνής Οργάνωση προστασίας ζώων ζητά να σταματήσει να χρησιμοποιεί άγρια ζώα στις διαφημίσεις του

Gucci: Διεθνής Οργάνωση προστασίας ζώων ζητά να σταματήσει να χρησιμοποιεί άγρια ζώα στις διαφημίσεις του

Η οργάνωση προστασίας των ζώων World Animal Protection U.S. ενημέρωσε τον ιταλικό οίκο μόδας Gucci για την ανησυχία της σχετικά με τη συμμετοχή τίγρεων στη διαφημιστική εκστρατεία για τη συλλογή Gucci Tiger και του ζήτησε να σταματήσει να χρησιμοποιεί άγρια ζώα στις διαφημίσεις του.

Για τον εορτασμό του Έτους της Τίγρης, ο Gucci δημιούργησε τη σειρά ενδυμάτων και αξεσουάρ για γυναίκες και άνδρες Gucci Tiger που περιλαμβάνουν διαφορετικές απεικονίσεις του ζώου.

Στη συνοδευτική διαφημιστική καμπάνια μάρκετινγκ που σχεδιάστηκε από τον διευθυντή δημιουργικού του οίκου, Αλεσάντρο Μικέλε και υλοποιήθηκε από τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Άντζελο Πενέτα, τίγρεις παρουσιάζονται σε στιγμιότυπα σε διάφορους χώρους σε πολυτελές, ρετρό θέρετρο.

«O Gucci στέλνει το ακατάλληλο μήνυμα προωθώντας τίγρεις ως κατοικίδια και πολυτελή αντικείμενα, ενώ είναι άγρια ζώα που ανήκουν στους ανόθευτους βιότοπους» ανέφερε η Λιζ Καμπρέρα Χολτζ από την οργάνωση προστασίας των ζώων με αποστολή να εποπτεύει διαφημιστικές καμπάνιες.

Η οργάνωση προτρέπει τον Gucci να σταματήσει να χρησιμοποιεί άγρια ζώα στις διαφημιστικές καμπάνιες του και να εκδώσει ανακοίνωση, στην οποία θα αναφέρεται ότι οι τίγρεις ανήκουν στην άγρια φύση.

«Η Χρονιά του Τίγρη, σύμφωνα με το Κινεζικό Ημερολόγιο, θα πρέπει να ευαισθητοποιήσει ότι αυτά τα απίστευτα ζώα χρειάζονται προστασία και όχι εμπορευματοποίηση. Τίγρεις ζουν σε αιχμαλωσία στις ΗΠΑ, ενώ μόλις 3.900 ζώα παραμένουν στην άγρια φύση.

Οι τίγρεις κινδυνεύουν σοβαρά ως συνέπεια της χρήσης τους ως «κατοικίδια», από την τουριστική εκμετάλλευση, την καλλιέργεια ναρκωτικών, τη λαθροθηρία, την καταστροφή οικοτόπων και τις φυσικές καταστροφές» επισήμανε.

Εκπρόσωπος του Gucci δήλωσε ότι «η φύση, η άγρια ζωή και οι κάτοικοί της είναι σημαντικά απαραίτητα για τον Gucci», ο οποίος, από το 2018 εφαρμόζει φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους.

Τον Φεβρουάριο του 2020, ο Gucci εντάχθηκε στο The Lion’s Share Fund, πρωτοβουλία που αυξάνει τα πολυπόθητα κεφάλαια για την προστασία των απειλούμενων ειδών και των αγνών ενδιαιτημάτων τους, πρόσθεσε.

Επιπλέον διευκρίνισε ότι η οργάνωση για την ευζωϊα των ζώων, American Humane έλεγξε τους χώρους, στους οποίους έγινε η φωτογράφιση και ότι οι τίγρεις φωτογραφήθηκαν σε ένα ξεχωριστό ασφαλές περιβάλλον σύμφωνα με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια του Gucci και μετά παρουσιάστηκαν στη διαφημιστική καμπάνια».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.