Η πανέμορφη Γερμανίδα ηθοποιός Σοφία Τομάλα προκαλεί με την αμφιλεγόμενη διαφήμισή της, υπό το σύνθημα:«Τα Χριστούγεννα είναι ακόμα πιο όμορφα» – Τι απαντά το μοντέλο
Η πιο ένθερμη υποστηρίκτρια της Μέρκελ, Σοφία Τομάλα, αναπαριστά την «Σταύρωση του Κυρίου» προβάλλοντας τα κάλλη της και γεμίζοντας τον …κουμπαρά της.
Η καλλίπυγη Σοφία,που πίνει νερό στο όνομα της Μέρκελ, ποζάρει όλο χάρη στο Σταυρό φορώντας τα απολύτως απαραίτητα για να μην φαίνονται τα απόκρυφα σημεία της.
Σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα «Bild», η καστανόξανθη Σοφία Τομάλα είναι μοντέλο, σταρ της γερμανικής τηλεόρασης και φαν της Γερμανίδας καγκελαρίου. Λατρεύει τα τατουάζ και στο παρελθόν έχει ποζάρει για διαφημιστικούς λόγους ως… Σάρον Στόουν με την διαφορά ότι στο χέρι της κρατούσε τσιγάρο…
Πριν από πέντε χρόνια η 28χρονη Γερμανίδα εντάχθηκε στο κόμμα των Χριστιανοδημοκρατών κι από τότε εκφράζει μέσω των social media την αγάπη της για την καγκελάριο προσφέροντας το καλύτερό της χαμόγελο.
Τώρα όμως το πανέμορφο μοντέλο κερδίζει χρήματα από την «σταύρωσή της», η οποία γίνεται στο πλαίσιο διαφήμισης μιας εταιρείας υπό το σύνθημα:«Τα Χριστούγεννα είναι ακόμα πιο όμορφα».
“Χριστούγεννα και Σταύρωση; Κάθε παιδί γνωρίζει ότι οι Χριστιανοί τιμούν την Σταύρωση του Κυρίου την Μεγάλη Παρασκευή”, επισημαίνει η γερμανική εφημερίδα και διευκρινίζει:
«Τι πιστεύει από θρησκευτικής άποψης η Τομάλα; Δεν έχει βαφτιστεί και στο σχολείο ακολούθησε εθελοντικά τον Προτεσταντισμό».
«Εγώ μεγάλωσα σε μια οικογένεια από την Ανατολική Γερμανία,όπου η εκκλησία ως θεσμός συχνά δεν είναι τόσο μεγάλο θέμα όσο για άλλους. Αλλά θα σεβαστώ όλους όσοι τιμούν την πίστη τους», λέει χαρακτηριστικά το πανέμορφο μοντέλο.
Άμεση ήταν η αντίδραση της γερμανικής Καθολικής Εκκλησίας στην αμφιλεγόμενη διαφήμιση.
Ο Τόμας Στέρνμπεργκ, πρόεδρος της Κεντρικής Επιτροπής των Γερμανών Καθολικών, δήλωσε εμφανώς ενοχλημένος στην εφημερίδα.
«Αυτό δεν είναι καν τέχνη.Είναι άγευστο και ηλίθιο. Άλλοι καλλιτέχνες έχουν δουλέψει πολύ πιο έξυπνα με αυτό το θέμα ταμπού. Είναι αξιολύπητο ότι μια εταιρεία πιστεύει ότι μπορεί να διαφημίσει μόνο και μόνο προσβάλλοντας θρησκευτικά συναισθήματα», επισήμανε ο Στέρνμπεργκ.