Εάν το Netflix αποφασίσει να προσθέσει διαφημίσεις ανάμεσα στα προγράμματα που παρουσιάζει, τότε θα υποστεί καταστροφικές συνέπειες, κατέδειξε η έρευνα της εταιρείας Audience Project.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας ο κολοσσός, που ουσιαστικά δημιούργησε το streaming μοντέλο, θα χάσει το 57% των συνδρομητών του, οι οποίοι δηλώνουν ότι θα διακόψουν την υπηρεσία αν συμπεριληφθούν διαφημίσεις στα διαλείμματα.
Η έρευνα έγινε μόνο σε συνδρομητές στη Βρετανία αλλά οι αναλυτές υποστηρίζουν πώς τα ποσοστά θα ήταν παρόμοια αν το ίδιο ερώτημα είχε τεθεί σε συνδρομητές της Αμερικής ή του Καναδά.
Πριν λίγες μέρες το Netflix αποκάλυψε ότι οι συνδρομητές του έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία, με τον αριθμό να αγγίζει τα 140 εκατομμύρια.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.