Εάν το Netflix αποφασίσει να προσθέσει διαφημίσεις ανάμεσα στα προγράμματα που παρουσιάζει, τότε θα υποστεί καταστροφικές συνέπειες, κατέδειξε η έρευνα της εταιρείας Audience Project.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας ο κολοσσός, που ουσιαστικά δημιούργησε το streaming μοντέλο, θα χάσει το 57% των συνδρομητών του, οι οποίοι δηλώνουν ότι θα διακόψουν την υπηρεσία αν συμπεριληφθούν διαφημίσεις στα διαλείμματα.

Η έρευνα έγινε μόνο σε συνδρομητές στη Βρετανία αλλά οι αναλυτές υποστηρίζουν πώς τα ποσοστά θα ήταν παρόμοια αν το ίδιο ερώτημα είχε τεθεί σε συνδρομητές της Αμερικής ή του Καναδά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πριν λίγες μέρες το Netflix αποκάλυψε ότι οι συνδρομητές του έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία, με τον αριθμό να αγγίζει τα 140 εκατομμύρια.