Η Gillette δημιούργησε μία διαφορετική διαφήμιση και προκάλεσε αντιδράσεις.
Στόχος της διαφήμισης είναι να παρουσιάσει ένα νέο πρότυπο αρρενωπότητας διαγράφοντας μάλιστα και το επί 30 χρόνια moto της «The best a man can get» (στις ελληνικές διαφημίσεις εμφανιζόταν ως «Ό,τι καλύτερο για τον άνδρα») με το «The best men can be».
Το νέο αυτό moto προβάλλεται μέσα από μια σειρά αντιδράσεων, πράξεων και συμπεριφορών που θα έπρεπε να χαρακτηρίζουν τους άνδρες σήμερα. Ωστόσο, υπήρξαν και εκείνοι που είδαν τη διαφήμιση ως μια προσπάθεια να πειστούν οι άνδρες να… απαρνηθούν την αρρενωπότητα τους και καλούν σε μποϋοτάζ.
Δείτε την στο βίντεο παρακάτω και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα:
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.