Η Gillette δημιούργησε μία διαφορετική διαφήμιση και προκάλεσε αντιδράσεις.

Στόχος της διαφήμισης είναι να παρουσιάσει ένα νέο πρότυπο αρρενωπότητας διαγράφοντας μάλιστα και το επί 30 χρόνια moto της «The best a man can get» (στις ελληνικές διαφημίσεις εμφανιζόταν ως «Ό,τι καλύτερο για τον άνδρα») με το «The best men can be».

Το νέο αυτό moto προβάλλεται μέσα από μια σειρά αντιδράσεων, πράξεων και συμπεριφορών που θα έπρεπε να χαρακτηρίζουν τους άνδρες σήμερα. Ωστόσο, υπήρξαν και εκείνοι που είδαν τη διαφήμιση ως μια προσπάθεια να πειστούν οι άνδρες να… απαρνηθούν την αρρενωπότητα τους και καλούν σε μποϋοτάζ.

Δείτε την στο βίντεο παρακάτω και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα:

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

">