Πρεμιέρα έκαναν χθες οι Ράδιο Αρβύλα μέσα από τη συχνότητα του Σκάι. Τι έδειξαν οι μετρήσεις της τηλεθέασης;
Οι Ράδιο Αρβύλα είναι εδώ μετά από απουσία αρκετών μηνών και μετά από ένα πολύκροτο τηλεοπτικό διαζύγιο ενός… κουρασμένου «γάμου». Ο Αντώνης Κανάκης και η παρέα του έκαναν νέα αρχή, μας καλησπέρισαν από νέα συχνότητα με αναβαθμισμένη εικόνα HD, ανανεωμένοι και ορεξάτοι, σαν να αποτίναξαν τα βαρίδια κόπωσης των τελευταίων ετών. Ο ίδιος ο Αντώνης μπήκε χαλαρός, χαμογελαστός, σαφής, μετρημένος. Δεν χαρίστηκε σε κανέναν, δεν προσέβαλε κανέναν. Ο παρουσιαστής ξεδίπλωσε το χιούμορ του κι εμείς γελάσαμε για πρώτη φορά τόσο, τη σεζόν 2018-19. Σωστά δομημένη εκπομπή, γρήγορη ροή, καλοδουλεμένη θεματολογία που σε κρατάει κολλημένο στην οθόνη. Ναι, αυτό είναι καλή τηλεόραση και μας έλειπε. Και είμαστε πολλοί…
Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen, οι Ράδιο Αρβύλα κράτησαν στον ΣΚΑΪ το βράδυ της Δευτέρας το 33% των τηλεθεατών στο σύνολο. Στο δυναμικό κοινό ηλικίας 18-54 η εκπομπή σημείωσε ποσοστό 34%, ενώ έφτασε σε τέταρτο το 38,6%.
Και αν αναρωτιέστε ποιο είναι το κοινό που έχει μεγαλύτερη αδυναμία στον Αντώνη Κανάκη, μάθετε πως είναι οι νεαρές γυναίκες 18-24 που παρακολούθησαν Ράδιο Αρβύλα σε ποσοστό 50%! Οι γυναίκες ηλικίας 25-44 έδειξαν την προτίμησή τους στον παρουσιαστή σε ποσοστό 39%, ενώ οι άνδρες ίδιας ηλικίας έφτασαν στο 34%.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων