Σύμφωνα με καταγγελίες οι «σχέσεις» που διατηρούσε με γυναίκεςο Μάικλ Τζάκσον ήταν στην πραγματικότητα ένα καλοστημένο σόου, ώστε τα ΜΜΕ να μην υποψιάζονται τις πραγματικές του «προτιμήσεις».
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού του «σόου» ήταν ο περίφημος γάμος του τραγουδιστή με τη Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ, που είχε μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των ΜΜΕ το 1994.
Στο δεύτερο μέρος του αποκαλυπτικού ντοκιμαντέρ που έχει προκαλέσει σάλο τις τελευταίες μέρες, οι δύο καταγγέλλοντες, ο 36χρονος Γουέιντ Ρόμπσον και ο 40χρονος Τζέιμς Σέιφτσακ, μιλούν για τον καθοριστικό ρόλο που διαδραμάτισε ο διάσημος τραγουδιστής στις ζωές των ίδιων και των οικογενειών τους.
Στο επίκεντρο του ντοκιμαντέρ βρίσκονται επίσης τα δώρα και τα μεγάλα οικονομικά ποσά που παρείχε ο Τζάκσον στα δύο του θύματα, υιοθετώντας (για το διάστημα που τον βόλευε) τον ρόλο του «μέντορα» και του «χορηγού» για τις επαγγελματικές τους επιδιώξεις.
Επίσης, οι δύο άνδρες αποκαλύπτουν πώς οι δικηγόροι του Μάικλ Τζάκσον τους «προετοίμασαν» με πρόβες για να πουν ψέματα στις Αρχές σχετικά με το είδος της σχέσης που διατηρούσαν με τον τραγουδιστή και να τον βοηθήσουν να «βγει λάδι» σε άλλες καταγγελίες για σεξουαλική κακοποίηση.
Διαβάστε παρακάτω τις σημαντικότερες αποκαλύψεις από το Β’ μέρος του συγκλονιστικού ντοκιμαντέρ
Η ομάδα δικηγόρων του Τζάκσον έκανε πρόβες «καταθέσεων» με τα δύο αγόρια
Για να είναι προετοιμασμένα να υποστηρίξουν την αθωότητα του «αγαπημένου» τους Μάικλ, τα δύο αγόρια συμμετείχαν κατά καιρούς σε πρόβες καταθέσεων, που οργάνωναν οι δικηγόροι του τραγουδιστή, κατ’ απαίτηση του εντολέα τους.
Όταν τους ζητήθηκε να καταθέσουν στην υπόθεση της σεξουαλικής κακοποίησης του νεαρού Τζόρνταν Τσάντλερ, τόσο ο Ρόμπσον όσο και ο Σέιφτσακ «ανακρίθηκαν» προηγουμένως με την νομική ομάδα του Τζάκσον, τα μέλη της οποιας τους υπέβαλαν ερωτήσεις ως «αστυνομικοί» και «δικηγόροι» της αντίθετης πλευράς. Σε αυτές τις πρόβες, τα αγόρια μάθαιναν πώς έπρεπε να απαντάνε πειστικά στις ερωτήσεις που αφορούσαν στην φύση της σχέσης τους με τον τραγουδιστή.
Και οι δύο αγόρια, σύμφωνα με τις σημερινές τους μαρτυρίες, ένιωθαν ανακούφιση και απέραντη χαρά στη σκέψη ότι θα μπορούσαν να βοηθήσουν με την κατάθεσή τους τον Μάικλ. Όσο για εκείνον, φρόντισε να συσφίγγει τις σχέσεις του μαζί τους το διάστημα που τους χρειαζόταν, ώστε να διασφαλίσει ότι οι καταθέσεις τους θα τον ευνοούσαν.
Όποτε εμφανιζόταν κάποια καινούργια καταγγελία για αυτόν, φρόντιζε να τηλεφωνεί στα δύο αγόρια καθημερινά και να τους φέρεται με ακόμη περισσότερη «τρυφερότητα».
Ο ρόλος του «ευεργέτη» στη ζωή των παιδιών και των οικογενειών τους
Μία από τις πιο σκοτεινές πτυχές της σχέσης που φρόντισε να αναπτύξει ο Μάικλ Τζάκσον με τα θύματά του είναι η οικονομική «εξάρτησή» τους από το πρόσωπό του, την οποία φαίνεται πως καλλιεργούσε συστηματικά.
Ο Γουέιν Ρόμπσον, που λάτρευε από μικρός τον χορό και θεωρούνταν εξαιρετικά ταλαντούχος, αισθανόταν συνεχώς την ανάγκη να έχει την έγκριση του Μάικλ Τζάκσον για κάθε του επαγγελματικό βήμα.
Και ο Τζέιμς Σέιφτσακ όμως έβλεπε τον τραγουδιστή ως μέντορα. Όταν στα 16 του εξέφρασε στον Τζάκσον το ενδιαφέρον του για τον κινηματογράφο, ο τραγουδιστής τον ενθάρρυνε να εγκαταλείψει το σχολείο και να κυνηγήσει το όνειρό του. Τον διαβεβαίωσε ότι ο ίδιος θα του αγόραζε τον απαραίτητο εξοπλισμό και άρχισε να χρηματοδοτεί τα κινηματογραφικά πρότζεκτ του νεαρού, μερικά από τα οποία περιλάμβαναν γυρίσματα στην Neverland.
Φυσικά αυτή η οικονομική ενίσχυση σταμάτησε όταν ο σταρ έχασε το ενδιαφέρον του για το αγόρι, που ενδεχομένως είχε μεγαλώσει για τα γούστα του.
Το Β’ μέρος του ντοκιμαντέρ αναφέρεται επίσης στην οικονομική βοήθεια που παρείχε ο Μάικλ στους γονείς των παιδιών. Σύμφωνα με την μητέρα του Σέιφτσακ, ο ποπ σταρ είχε δανείσει στην ίδια και τον άνδρα της χρήματα για να αγοράσουν ένα σπίτι. Την εποχή όμως που το αγόρι χρειάστηκε να καταθέσει, για την υπόθεση της σεξουαλικής κακοποίησης του Τσάντλερ, ο Μάικλ τους είπε «να ξεχάσουν πως του χρωστούσαν».
Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι τους χάρισε το σπίτι στο οποίο ζουσαν.
Οι «μαϊμού» σχέσεις με τις γυναίκες και ο λευκός γάμος
Ο Τζέιμς Σέιφτσακ ισχυρίζεται ότι Μάικλ Τζάκσον τον είχε προειδοποιήσει, τον καιρό που ήταν μαζί, ότι μπορεί να έκανε δημόσιες εμφανίσεις με γυναίκες, ή να ανακοίνωνε ότι είχε κάποιον ερωτικό δεσμό. Του είχε πει να μην ανησυχεί, αφού αυτές οι σχέσεις δεν σήμαιναν τίποτα, και ήταν απλά ένα σόου για την παραπλάνηση της κοινής γνώμης.
Όταν ο Τζάκσον βρεθηκε όμως στη δίνη του σκανδάλου της σεξουαλικής κακοποίησης του Τζόρνταν Τσάντλερ, και αναγκάστηκε να πληρώσει (σύμφωνα με φήμες) 23 εκατομμύρια δολάρια σε συμβιβασμό για να την «σκαπουλάρει», σκέφτηκε πάει αυτό το σόου ένα βήμα παραπέρα… και να παντρευτεί.
Τότε ήταν που συνέβη ο πολύκροτος γάμος του «βασιλιά της ποπ» με τη Λίζα Μαρί Πρίσλεϊ που μονοπώλησε το ενδιαφέρον των MME το 1994.
Μετά τον γάμο του, ο Τζάκσον, έχοντας συνειδητοποιήσει πιθανόν τον κίνδυνο να αποκαλυφθούν οι ανάρμοστες σχέσεις του με ανήλικα αγόρια, άρχισε να απομακρύνεται από τον Σέιφτσακ. Φρόντισε όμως πάντα να αναθερμαίνει τις σχέσεις του με τον έφηβο όταν χρειαζόταν τη βοήθειά του για να καταθέσει σε ένα νέο σκάνδαλο.
Η τελευταία ερωτική επαφή του Ρόμπσον με τον ποπ σταρ
Ο Γουέιντ Ρόμπσον αποκαλύπτει στο Β’ μέρος του ντοκιμαντέρ το περιστατικό που έβαλε τέλος στις ερωτικές τους επαφές.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η σεξουαλική κακοποίηση από τον τραγουδιστή ξεκίνησε στα 7 του χρόνια και τελείωσε στα 14, όταν πια είχε μπει για τα καλά στην εφηβεία.
Όπως αναφέρει ο Ρόμπσον, ο σταρ της ποπ επιχείρησε να τον βιάσει σε ένα ξενοδοχείο, με διείσδυση στον πρωκτό του. Μέχρι τότε οι επαφές τους περιλάμβαναν στοματικό σεξ και αυνανισμό, αλλά ποτέ διείσδυση.
Η εμπειρία αυτή ήταν πολύ επώδυνη για τον έφηβο, ο οποίος ζήτησε από τον τραγουδιστή να σταματήσει.
Την επόμενη μέρα, ο γραμματέας του Τζάκσον πήγε στο σπίτι του νεαρού και του ζήτησε να τον ακολουθήσει. Φτάνοντας στο καμαρίνι του Τζάκσον, ο τραγουδιστής του ζήτησε να ελέγξει αν στο εσώρουχο που φορούσε το περασμένο βράδι υπήρχε αίμα και, αν όντως υπήρχε, του ζήτησε να το καταστρέψει.
Ο νεαρός έλεγξε όντως το εσώρουχό του, βρήκε αίμα, και έσπευσε να το ξεφορτωθεί, υπακούοντας στις εντολές του Τζάκσον.
Από αυτό το σημείο και πέρα οι επαφές του τραγουδιστή με το νεαρό αγόρι αραίωσαν.
Ο ίδιος αποδίδει αυτήν την μείωση ενδιαφέροντος από το μέρος του σταρ στο γεγονός ότι η εμφάνισή του είχε γίνει πολύ πιο ανδρική, λόγω εφηβείας, και ο Τζάκσον τον είχε αντικαταστήσει στο κρεβάτι του με άλλα, πολύ πιο νεαρά αγόρια.