Σύμφωνα με ρεπορτάζ ξένων ιστοσελίδων, το μοίρασμα κωδικών κοστίζει στην εταιρεία τουλάχιστον 1,62 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο!
Το ποσό αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρείας Magid, σύμφωνα με την οποία το 9% των συνδρομητών του Netflix μοιράζεται τους κωδικούς του.
Αν θεωρήσουμε ότι το 9% είναι ακριβές (αν και μας φαίνεται αρκετά μικρό…) τότε προκύπτουν τα εξής:
Οι συνδρομητές του Netflix αγγίζουν τα 137 εκατομμύρια, άρα το 9% ισοδυναμεί με 12,3 εκατομμύρια ανθρώπους που δίνουν τον κωδικό τους σε τουλάχιστον άλλο ένα άτομο.
Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι μοιράζονται τον κωδικό με ένα ακόμη άτομο, δηλαδή άλλος ένας δεν πληρώνει τη συνδρομή των 12,99 δολαρίων τον μήνα (η συνδρομή στις ΗΠΑ για το βασικό πακέτο) αυτό ισούται με χασούρα 122 εκατομμυρίων δολαρίων τον μήνα. Αν το πολλαπλασιάσουμε αυτό επί 12 μήνες προκύπτει το ποσό του 1,59 δισ. δολαρίων.
Γι’ αυτό και δεν αποτελεί έκπληξη που οι επικεφαλής ψάχνουν να βρουν τρόπο να κοπεί το μοίρασμα κωδικών, χωρίς όμως να χάσουν συνδρομητές, ειδικά τώρα που ανοίγει ο ανταγωνισμός! Πώς όμως θα κινηθούν;
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.