Υπάρχουν φαγητά που έχουν μεγαλύτερη απήχηση από κάποια άλλα και αυτό δεν το λέει πλέον ο αριθμός των ανθρώπων που τα καταναλώνουν, αλλά το πόσες φορές θα φωτογραφηθούν και θα δημοσιευτούν στις κυριότερες ιστοσελίδες κοινωνικές δικτύωσης.
Ειδικότερα, το Instagram έχει εξελιχθεί σε ένα πολύτιμο εργαλείο μάρκετινγκ για την προσέλκυση πελατών στα εστιατόρια, με την πλατφόρμα Fundera να διεξάγει έρευνα, ώστε να αποκαλύψει συγκεκριμένες λεπτομέρειες που οι χρήστες παρατηρούν όταν αναζητούν τον ιδανικό χώρο για να πάρουν το γεύμα τους.
Εστιατόρια που οι λογαριασμοί τους δεν είναι προσεγμένοι ή ενημερώνονται σπάνια δεν «τραβούν» τους χρήστες του Instagram. Εξάλλου, σύμφωνα με την έρευνα, το 30% των millenials υποστήριξε ότι αποφεύγει χώρους εστίασης που δεν είναι «κοινωνικοί», όπως εκείνοι.
Τα υψηλότερα ποσοστά απήχησης έχουν τα εστιατόρια ιταλικής κουζίνας, με την πίτσα και τα ζυμαρικά να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο, ενώ τα social media παίρνουν «φωτιά» και όταν δημοσιεύονται φωτογραφίες με μπέργκερ με μπέικον και αβγό.
Ακόμα, το σούσι, οι μπριζόλες και ο σολομός είναι φαγητά που προσελκύουν αρκετό κοινό, ενώ τα εστιατόρια που έχουν σήματα νέον, ενδιαφέρουσες ταπετσαρίες και πολύχρωμα μοτίβα στα πατώματά τους είναι από τις αγαπημένες προτιμήσεις των instagrammers.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.