Υπάρχουν φαγητά που έχουν μεγαλύτερη απήχηση από κάποια άλλα και αυτό δεν το λέει πλέον ο αριθμός των ανθρώπων που τα καταναλώνουν, αλλά το πόσες φορές θα φωτογραφηθούν και θα δημοσιευτούν στις κυριότερες ιστοσελίδες κοινωνικές δικτύωσης.

Ειδικότερα, το Instagram έχει εξελιχθεί σε ένα πολύτιμο εργαλείο μάρκετινγκ για την προσέλκυση πελατών στα εστιατόρια, με την πλατφόρμα Fundera να διεξάγει έρευνα, ώστε να αποκαλύψει συγκεκριμένες λεπτομέρειες που οι χρήστες παρατηρούν όταν αναζητούν τον ιδανικό χώρο για να πάρουν το γεύμα τους.

Εστιατόρια που οι λογαριασμοί τους δεν είναι προσεγμένοι ή ενημερώνονται σπάνια δεν «τραβούν» τους χρήστες του Instagram. Εξάλλου, σύμφωνα με την έρευνα, το 30% των millenials υποστήριξε ότι αποφεύγει χώρους εστίασης που δεν είναι «κοινωνικοί», όπως εκείνοι.

Τα υψηλότερα ποσοστά απήχησης έχουν τα εστιατόρια ιταλικής κουζίνας, με την πίτσα και τα ζυμαρικά να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο, ενώ τα social media παίρνουν «φωτιά» και όταν δημοσιεύονται φωτογραφίες με μπέργκερ με μπέικον και αβγό.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ακόμα, το σούσι, οι μπριζόλες και ο σολομός είναι φαγητά που προσελκύουν αρκετό κοινό, ενώ τα εστιατόρια που έχουν σήματα νέον, ενδιαφέρουσες ταπετσαρίες και πολύχρωμα μοτίβα στα πατώματά τους είναι από τις αγαπημένες προτιμήσεις των instagrammers.