ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πρόεδρε, εσύ να κερδίζεις τα ράλι στις αναβάσεις κι όλα καλά!
prodeals

Σίγουρα θες να τα μάθεις: Δέκα ψέματα που μας λένε οι υπάλληλοι των fast foods και εμείς τα «τρώμε αμάσητα»

Σίγουρα θες να τα μάθεις: Δέκα ψέματα που μας λένε οι υπάλληλοι των fast foods και εμείς τα «τρώμε αμάσητα»

Δέκα ψέματα που μας λένε οι υπάλληλοι των fast foods και εμείς τα «τρώμε αμάσητα».

1. Οι γραμμές πάνω στο μπιφτέκι σου είναι ψεύτικες

Νόμιζες ότι ήταν από τη σχάρα; Χα! Σε γελάσανε! Η αλήθεια είναι ότι σε πολλά fast food “ζωγραφίζονται” όσο τα μπιφτέκια βρίσκονται στο εργοστάσιο. Στη συνέχεια, τα προμαγειρεμένα μπιφτέκια καταψύχονται και ζεσταίνονται στο κατάστημα για μόλις 30 δευτερόλεπτα πριν τα καταναλώσεις!

2. Οι περισσότερες σαλάτες έχουν τις ίδιες θερμίδες με τα μπέργκερς

Ναι και εμείς το ίδιο σοκαρισμένοι με εσένα είμαστε! Ο λόγος που οι σαλάτες έχουν τόσες θερμίδες είναι ότι συνήθως είναι περιλουσμένες με πολύ λιπαρά και παχυντικά dressings. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να ζητήσεις το dressing στο πλάι και να προσθέσεις μόνος σου μια πολύ μικρή ποσότητα.

3. Η καθαριότητα δεν είναι ούτε το 1/4 της αρχοντιάς εκεί

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο στο “International Journal of Food Microbiology”, τα μηχανήματα, από τα οποία βάζεις αναψυκτικό σπάνια καθαρίζονται με αποτέλεσμα συχνά να είναι γεμάτα μούχλα και βακτήρια.

4. Τα milkshakes είναι χημικές βόμβες

Πιο συγκεκριμένα ένα milkshake φράουλας, σύμφωνα με την εφημερίδα “Guardian”, μπορεί να περιέχει μέχρι και 59 χημικά στοιχεία!

5. Ένα μπιφτέκι μπορεί να περιέχει κρέας από 100 αγελάδες

Δεν το λέμε εμείς! Τα βρετανικά McDonalds το επιβεβαίωσαν το 2012!

6. Τα παιδικά γεύματα έχουν περισσότερη ζάχαρη και λιπαρά για να να είναι πιο ελκυστικά στους μικρούς

Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, το μέσο παιδικό γεύμα έχει περίπου 600 θερμίδες, το 36% των οποίων προέρχεται από λιπαρά.

7. Τα λογότυπά τους έχουν σχεδιαστεί για να σου ανοίγουν την όρεξη

Πρόκειται για την «θεωρία κέτσαπ και μουστάρδας», σύμφωνα με την οποία, ο συνδυασμός του κόκκινου και του κίτρινου χρώματος ανοίγει την όρεξη. Γι’ αυτό και τα περισσότερα ταχυφαγεία έχουν αυτά τα χρώματα…

8. Προσπαθούν να σου πουλήσουν όσο περισσότερο φαγητό γίνεται

Σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι δυσκολεύονται πάρα πολύ να αρνηθούν όταν κάτι τους προσφέρεται άμεσα. Το 85% των ανθρώπων παραγγέλνουν περισσότερο φαγητό από αυτό που αρχικά ήθελαν, όταν οι υπάλληλοι τους το προτείνουν. Αυτό βέβαια ισχύει σε όλα τα εστιατόρια…΄Ίσως γι’ αυτό και ο σερβιτόρος επιμένει να σε ρωτάει εάν θέλεις να σου φέρει μια μερίδα πατάτες ακόμη…

9. Οι συσκευασίες των τροφίμων είναι και αυτές βλαβερές για την υγεία

10. Το φαγητό είναι σχεδιασμένο για να τρώγεται γρήγορα

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Έχεις σκεφτεί ποτέ γιατί δεν χορταίνεις με το πρόχειρο φαγητό; Ο λόγος μπορεί να είναι γιατί δεν μασάς αρκετά το φαγητό σου. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με έρευνες σε ένα κατάστημα fast food, καταπίνεις το φαγητό σου αφότου το μασήσεις κατά μέσο όρο 12 φορές. Ωστόσο, σε γενικές γραμμές ένας άνθρωπος μασάει το φαγητό του περίπου 15 φορές. Το μυαλό σου έτσι όταν τρως σε ταχυφαγείο δεν προλαβαίνει να λάβει το σήμα πως έχει χορτάσει. Όσο λιγότερο, λοιπόν, μασάς φαγητό, τόσο λιγότερο είσαι ικανοποιημένος, γι’ αυτό και έχεις την επιθυμία να παραγγείλεις και να φας περισσότερο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.