Αδιαμφισβήτητα, ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνουμε οι περισσότεροι όταν μπαίνουμε σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, είναι να πάμε στο μπάνιο και να ρίξουμε μια ματιά στα προϊόντα περιποίησης.
Σχεδόν πάντα θα βρεις σαμπουάν, αφρόλουτρο, σαπούνι ακόμη και σκουφάκι για να μην βραχούν τα μαλλιά. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να βρεις κουτάκι με είδη ραπτικής, μπατονέτες και διάφορα άλλα.
Ωστόσο, παρά τις εξαιρετικές παροχές που προσφέρουν πολλά ξενοδοχεία δεν βρίσκουμε ποτέ μια οδοντόκρεμα. Ακόμη κι αν αποτελεί ένα από τα βασικά είδη υγιεινής, δεν περιλαμβάνεται στις μινιατούρες που υπάρχουν στο μπάνιο. Γιατί, όμως, συμβαίνει αυτό;
Μια σαφή απάντηση έδωσε εκτεταμένη έρευνα που το Slate.com. Απευθύνθηκε σε στελέχη 18 μεγάλων αλυσίδων ξενοδοχείων. Εθεσε, λοιπόν, το ερώτημα και η απάντηση ήταν σχεδόν ίδια από όλους.
Οσα παρέχει ένα ξενοδοχείο βασίζονται πάντα στα αποτελέσματα ερευνών για τη ζήτηση που υπάρχει από τους καταναλωτές. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στα ξενοδοχεία δεν προσφέρεται οδοντόκρεμα γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει ζήτηση. Αυτό μπορεί να αλλάξει ίσως μετά από μεγάλη ζήτηση των πελατών.
Πάμε τώρα στο δεύτερο λόγο. Οι αξιολογήσεις των ξενοδοχείων. Για να απονεμηθούν αστέρια στα ξενοδοχεία ελέγχονται από αξιολογητές. Για παράδειγμα, σε ξενοδοχεία των ΗΠΑ, ένα κατάλυμα με ένα αστέρι θα πρέπει να προσφέρει μικρές μπάρες σαπούνι.
Ένα ξενοδοχείο των δύο αστεριών θα πρέπει να παρέχει δύο σαπουνάκια μεγαλύτερα και ένα προϊόν σε μπουκαλάκι. Αυτό μπορεί να είναι σαμπούν ή αφρόλουτρο. Τα ξενοδοχεία τριών ή τεσσάρων αστεριών δεν παρέχουν μόνο σαπούνια. Προσφέρουν επίσης και μια ευρεία γκάμα από τζελ, κρέμες κλπ. Εκτός από τις οδοντόκρεμες.
Aρα, αφού η αξιολόγηση δεν το απαιτεί, οι ξενοδόχοι δεν θεωρούν απαραίτητο να το προσφέρουν. Ωστόσο μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ζητήσετε από τη ρεσεψιόν ενός ξενοδοχείου ένα σωληνάριο με οδοντόκρεμα εάν έχετε ξεχάσει τη δική σας.
Και πού ξέρετε; Εάν τελικά το ζητήσουν πολλοί, πιθανόν τα ξενοδοχεία να τη συμπεριλάβουν στα απαραίτητα είδη.