Δεν υπάρχει άνθρωπος στον πλανήτη που να μη ξέρει ότι η συσκευασία της Coca Cola είναι κόκκινη. Πρόκειται μαζί με τη πινακίδα του Hollywood για τις πιο αναγνωρίσιμες εικόνες διεθνώς.
Αυτό το χαρακτηριστικό κόκκινο έχει ταυτιστεί με όσες φορές συνόδευσες το φαγητό σου με Coca Cola, την ανέμειξες με το ποτό σου, την ήπιες απλά για να ξεδιψάσεις.
Όμως η συσκευασία δεν ήταν πάντα κόκκινη. Η Coca Cola πωλούνταν στα φαρμακεία μέσα σε βαρέλια. Οι πωλήσεις δεν σημείωναν και κάποια ιδιαίτερη επιτυχία. Όταν οι τελωνειακοί υποχρέωσαν την εταιρεία να βάψει τα βαρέλια κόκκινα για να ξεχωρίζει ότι δεν έχει αλκοόλ, είδαν τις πωλήσεις να αυξάνονται.
Από το νόμο έπρεπε να ξεχωρίζουν οι συσκευασίες που έχουν αλκοόλ, για αυτό και στην εταιρεία διάλεξαν το χτυπητό κόκκινο για να μη χάνουν χρόνο στο τελωνείο.
Λίγο οι προλήψεις, που οι πωλήσεις εκτοξεύθηκαν από τη στιγμή της αλλαγής στο χρώμα, λίγο η συνήθεια το κόκκινο επικράτησε και μας συνοδεύσει σχεδόν έναν αιώνα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.