ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

7 σημάδια για ν’ αναγνωρίσετε ένα κακό εστιατόριο

7 σημάδια για ν’ αναγνωρίσετε ένα κακό εστιατόριο

Υπάρχουν στιγμές που επισκεπτόμαστε εστιατόρια χωρίς πριν να έχουμε διαβάσει κριτικές ή να έχουμε πάρει συστάσεις από φίλους και σε αυτές τις περιπτώσεις, ανησυχούμε για το πόσο σωστή είναι η επιλογή μας. Ακόμη και τότε όμως, υπάρχουν σημάδια που αν τα προσέξουμε μπορούμε να γλιτώσουμε από την πιθανότητα να γευματίσουμε σε ένα κακό εστιατόριο.

1. Κανείς δεν σας υποδέχεται στην είσοδο
Γενικά δεν είναι καλό σημάδι να μην υπάρχει κάποιο μέλος του προσωπικού στην είσοδο του εστιατορίου για να υποδέχεται τους πελάτες, να ελέγχει τις κρατήσεις και να τους οδηγεί στο τραπέζι τους. Η απουσία κάποιου στην είσοδο μπορεί να σας προδιαθέσει ότι το σέρβις δεν είναι το δυνατό του χαρτί και όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι αυτό.

2. Αρνούνται να σας προσφέρουν το τραπέζι της επιλογής σας χωρίς καλό λόγο
Αν το τραπέζι που ζητάτε είναι κλεισμένο από άλλο πελάτη, είναι λογικό ότι θα πρέπει να συμβιβαστείτε με κάτι άλλο. Αν όμως δεν υπάρχουν κρατήσεις, αλλά υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα τραπέζια, δεν είσαστε υποχρεωμένοι να καθίσετε εκεί που σας υποδεικνύουν όταν αυτή η θέση δεν σας ικανοποιεί. Σε περίπτωση τώρα που επιμένουν να μην ικανοποιούν το αίτημα σας, σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρονται για τις επιθυμίες του πελάτη και δεν έχουν ως προτεραιότητα να περάσετε καλά και να μείνετε απολύτως ικανοποιημένοι. Επίσης, όταν κάποιος βγαίνει solo, δεν είναι υποχρεωμένος να καθίσει στο μπαρ απλά και μόνο για να μην πιάσει ένα άτομο ένα ολόκληρο τραπέζι.

3. Αργεί να έρθει σερβιτόρος στο τραπέζι σας αφού καθίσετε
Ακόμη και σε ώρες αιχμής, ένας σερβιτόρος θα πρέπει να έρθει στο τραπέζι σας τα πρώτα 5 λεπτά αν όχι για να λάβει την παραγγελία, τουλάχιστον για να σας προσφέρει νερό και να σας δώσει τους καταλόγους με το μενού και τα ποτά. Αν αυτό δεν συμβεί, τότε μάλλον έχετε να κάνετε και σε αυτή την περίπτωση με ένα εστιατόριο με κακό σέρβις.

4. Τα μενού είναι γεμάτα λεκέδες και στάμπες
Μερικές φορές σε κάποια εστιατόρια και ταβέρνες τα μενού είναι βρώμικα, γεμάτα πιτσιλιές λαδιού ή φαγητού. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Ότι όχι απλά αδιαφορούν για την εικόνα τους, που είναι εξαιρετικά σημαντική, αλλά κατά πάσα πιθανότητα είναι γενικά πολύ «χαλαροί» και σε θέματα υγιεινής. Αν ένα εστιατόριο δεν έχει καθαρό μενού, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η κουζίνα ή το μπάνιο του θα είναι όσο καθαρά πρέπει;

5. Δεν έχουν καθαρές τουαλέτες
Νομίζουμε ότι δεν χρειάζεται να πούμε πολλά πάνω σε αυτό. Αν οι τουαλέτες δεν είναι καθαρές, δεν υπάρχει καμία αίσθηση υγιεινής και θα πρέπει να αποχωρήσετε από το συγκεκριμένο εστιατόριο.

6. Είσαστε οι μοναδικοί πελάτες
Μπορεί γενικά να απολαμβάνετε την ησυχία και να αποφεύγετε τα πολύβουα μέρη, αλλά αν εσείς και οι παρέα σας είσαστε οι μόνοι πελάτες ενός εστιατορίου, το οποίο βρίσκεται σε κεντρικό σημείο και όχι χαμένο πάνω στα βουνά, σε κάποιο δυσπρόσιτο προορισμό, αυτό θα πρέπει κάπως να σας ανησυχεί.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

7. Έχουν ένα τεράστιο μενού, χωρίς προσανατολισμό
Οι μακροσκελείς κατάλογοι, που πλησιάζουν ή ξεπερνούν τις 100 προτάσεις πιάτων είναι ύποπτοι και καλά θα κάνετε να ξανασκεφτείτε την πιθανότητα να γευματίσετε σε ένα τέτοιο εστιατόριο. Πόσο φρέσκα μπορεί να είναι τόσα πολλά και διαφορετικά πιάτα κάθε μέρα και πόσα άτομα πρέπει να δουλεύουν στην κουζίνα προκειμένου να τα προετοιμάζουν όλα από την αρχή σε καθημερινή βάση; Επιπλέον, αν δεν έχουν μία ειδίκευση σε κάτι, π.χ. στα ψάρια ή στα ψητά κρέατα, πόσο πιθανό

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.