Εδώ και δύο περίπου χρόνια, η Μόνικα Μπελούτσι ταξιδεύει στα πιο εμβληματικά θέατρα του κόσμου, από το Παρίσι και το Λονδίνο ως το Λος Άντζελες και τη Νέα Υόρκη, ενσαρκώνοντας το ρόλο της αείμνηστης σοπράνο Μαρίας Κάλλας.
Η πετυχημένη θεατρική παράσταση «Μαρία Κάλλας, Γράμματα και αναμνήσεις» σε σκηνοθεσία του Tom Volf, ανέβηκε για πρώτη φορά στο Théâtre Marigny στο Παρίσι το 2019, πριν γίνει διεθνής επιτυχία. Τώρα, μετά από πολλές στάσεις, επιστρέφει στο Παρίσι, στο εμβληματικό Théâtre du Châtelet με μια ανανεωμένη συμφωνική εκδοχή.
Η βιογραφική παράσταση βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε επιστολές και γραπτά της Κάλλας, τα οποία συνέλεξε ο Volf, ο οποίος έχει γυρίσει και μια ταινία με τίτλο «Maria by Callas».
Μέσα από τα δικά της λόγια, το έργο αφηγείται τη ζωή της Ελληνίδας τραγουδίστριας: από τα παιδικά της χρόνια στη Νέα Υόρκη μέχρι τα χρόνια του πολέμου στην Αθήνα, από το ήσυχο ντεμπούτο στην Όπερα μέχρι τα ύψη μιας διεθνούς καριέρας, που σημαδεύτηκε από σκάνδαλα και βάσανα, από την εξιδανικευμένη αγάπη για τον σύζυγό της μέχρι το συγκλονιστικό πάθος για τον Αριστοτέλη Ωνάση.
Εν όψει της απερχόμενης παράστασης στο Παρίσι στις 14 Νοεμβρίου, η Μόνικα Μπελούτσι ανάρτησε χθες στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία όπου η ίδια ποζάρει στον φακό του Tom Volf για το περιοδικό Paris Match, ενδεδυμένη το εμβληματικό YSL φόρεμα της Μαρίας Κάλλας, το οποίο φοράει και επί σκηνής.
Το ιστορικό φόρεμα δανείστηκε στην διάσημη ηθοποιό από την ιταλική συλλογή «My private Callas» και μέχρι πρότινος ήταν αχρησιμοποίητο για 60 χρόνια .
Η φωτογραφία που δημοσίευσε η Μόνικα Μπελούτσι
«Αυτό που είναι απίστευτο είναι ότι δεν χρειάστηκε να γίνει ούτε μια προσαρμογή, ήταν σαν να ήταν κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της», δήλωσε ο Volf.
Μέχρι να υποδυθεί την εμβληματική «la divina», η βετεράνος της μεγάλης οθόνης δεν είχε τολμήσει ποτέ πριν να παίξει στο σανίδι, και μάλιστα σε μία συνέντευξή της με το γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων AFP εκμυστηρεύτηκε πως έχει πολύ έντονο φόβο της σκηνής τον οποίο ακόμα δεν έχει ξεπεράσει.
Παρά το φόβο της, η Μπελούτσι δήλωσε ότι γοητεύτηκε από το έργο του Tom Volf για την Κάλλας, γνωστή για την τραγική ερωτική της σχέση με τον Έλληνα δισεκατομμυριούχο Αριστοτέλη Ωνάση σχεδόν όσο και για τη μαγευτική φωνή της. «Οι επιστολές είναι τόσο όμορφες… ήταν αδύνατο να μην κοιτάξω μέσα στην ψυχή αυτής της υπέροχης καλλιτέχνιδας», δήλωσε η διάσημη ηθοποιός.
Για τον Volf, ένα είδος “χημείας” προέκυψε μεταξύ της Μπελούτσι και της Κάλλας επί σκηνής.
Η ηθοποιός, είπε, «ερμήνευσε με ακρίβεια τη δύναμη και την ευαλωτότητα της ντίβας. Η Μόνικα μπόρεσε να καταλάβει τη γυναίκα πίσω από τον θρύλο».