«Πόρτα» στον Τζέιμς Κόρντεν «έριξε» το γνωστό εστιατόριο και ιστορικό στέκι των διασημοτήτων και ισχυρών παραγόντων, Balthazar, στη Νέα Υόρκη, λόγω κακής συμπεριφοράς.
Όπως δήλωσε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Kιθ ΜακΝέιλι, ο Τζέιμς Κόρντεν είναι ένας «μικροσκοπικός, κρετίνος υπάνθρωπος» και «ο πιο κακοποιητικός πελάτης» στην ιστορία του Balthazar, μετά από δύο περιστατικά κακομεταχείρισης των εργαζομένων στο γνωστό εστιατόριο της Νέας Υόρκης.
Αναλυτικότερα, ο Kιθ ΜακΝέιλι ανέφερε ότι τον περασμένο Ιούνιο, ο Τζέιμς Κόρντεν απαίτησε να του σερβίρουν έναν γύρο ποτών «αυτό το δευτερόλεπτο» και ζητούσε αποζημίωση για τα προηγούμενα ποτά του επειδή είχε βρει μια τρίχα στο φαγητό του.
«Ήταν εξαιρετικά κακός με τον διευθυντή», δήλωσε ο Κ.ΜακΝέιλι και αποκάλυψε και το δεύτερο περιστατικό, όπου ο Τζέιμς Κόρντεν ήταν στο Balthazar για brunch με τη σύζυγό του και παραπονιόταν στο σερβιτόρο τους ότι υπήρχε «λίγο ασπράδι» στην ομελέτα της που ζήτησε αποκλειστικά με κρόκο αυγού.
Όταν του έφτιαξαν ξανά το πιάτο, του το έστειλαν με λάθος συνοδευτικό και αυτή ήταν η τελευταία σταγόνα στο ποτήρι του Τζ.Κόρντεν, ο οποίος φώναζε «Δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου! Δεν μπορείτε να κάνετε τη δουλειά σας! Ίσως θα έπρεπε να πάω στην κουζίνα και να μαγειρέψω την ομελέτα μόνος μου!».
Όπως αναφέρει η αναφορά του διευθυντή του εστιατορίου, μετά το ξέσπασμα του Τζ.Κόρντεν, του σέρβιραν δωρεάν σαμπάνια «για να εξομαλύνουν τα πράγματα», αλλά ο σερβιτόρος παρέμεινε «πολύ ταραγμένος».
Ωστόσο, σύμφωνα με τον Κ.ΜακΝέιλι, η απαγόρευση εισόδου στο διάσημο κωμικό και παρουσιαστή άρθηκε αφού ο ίδιος ο Τζέιμς Κόρντεν τον κάλεσε για να του ζητήσει συγγνώμη «σε βάθος».