Ο Αμερικανός σκηνοθέτης, Μάρτιν Σορσέζε, είναι απίστευτα ενεργός, παρά τα 81 του χρόνια, σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, το TikTok, το X και το Letterboxd.
«Όταν έρθει η ώρα να τον θυμόμαστε, η κληρονομιά του Μάρτιν Σκορσέζε θα είναι αυτή ενός πρωτοπόρου. Κατά τη διάρκεια της ζωής του, ο Σκορσέζε κατάφερε να αξιοποιήσει την ανεκμετάλλευτη δύναμη μιας μορφής τέχνης που είχε από καιρό περιπέσει σε μια διογκωμένη κατάσταση ρουτίνας.
Ο Σκορσέζε άρπαξε αυτή τη μορφή τέχνης με τα δύο χέρια και έγινε σούπερ σταρ, βελτιώνοντάς την», έγραψε η εφημερίδα «The Guardian». Η μορφή τέχνης; Το TikTok, φυσικά.
Ο Σκορσέζε είναι ένας εξαιρετικός αφηγητής ιστοριών και ένα ανήσυχο πνεύμα. Αυτός είναι ο λόγος που με ενθουσιασμό τόλμησε να ασχοληθεί με την παραγωγή περιεχομένου στην πλατφόρμα.
Ο Σκορσέζε έχει τη βοήθεια της μικρότερης κόρης του, της Φραντσέσκα, μιας 23χρονης ηθοποιού και φοιτήτριας στο Tisch School of the Arts, του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης (ο Σκορσέζε είναι απόφοιτος).
Είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτή τη γέφυρα γενεών που συνδέει τους επιζώντες του Νέου Χόλιγουντ με τους κινηματογραφόφιλους του 21ου αιώνα.
Ο βετεράνος σκηνοθέτης ξεκίνησε το TikTok, όταν η απεργία των ηθοποιών του Χόλιγουντ τον ανάγκασε να αναλάβει όλη τη διαφήμιση για την τελευταία του ταινία, «Killers of the Flower Moon».
@francescascorsese The Muse @Oscar #fyp #martinscorsese #oscar #schnauzer #oscartheschnauzer #dadsoftiktok #leonardodicaprio #robertdeniro #margotrobbie #michellepfeiffer #ellenburstyn #paulnewman #muse #dogsoftiktok #doglover #acting #director ♬ original sound – Francesca
Έχοντας σκηνοθετήσει για περισσότερα από 50 χρόνια διάσημους ηθοποιούς όπως ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο, ο Αλ Πατσίνο, η Έλεν Μπέρστιν, η Μάργκοτ Ρόμπι, η Μισέλ Φάιφερ, ο Γουίλεμ Νταφόε και η Γουινόνα Ράιντερ, ο Σκορτσέζε αποφάσισε τώρα να δώσει ευκαιρίες σε «νέα ταλέντα», που μπορούν να οδηγήσουν το κινηματογραφικό του έργο… «σε μια νέα διάσταση».
Ο Σκορσέζε είχε εμφανιστεί και στο παρελθόν στο TikTok της κόρης του, αλλά αυτή τη φορά έμεινε έκπληκτος όταν είδε πώς ένα απλό οπτικό γκαγκ μπορούσε να δημιουργήσει πάνω από 100.000 thumbs-up και χιλιάδες σχόλια μέσα σε λίγες ώρες.
Αποδεικνύεται ότι υπάρχει ένας σύντομος δρόμος για να τραβήξεις την προσοχή της γενιάς Z. Ο καθένας μπορεί να το κάνει, ακόμη και ογδοντάχρονοι σκηνοθέτες που γυρίζουν τρίωρες ταινίες.
Ένα από τα αγαπημένα βίντεο των θαυμαστών είναι το βίντεο της Φραντσέσκα που ρωτάει τον πατέρα της για τη νεανική αργκό του σήμερα.