Η ζωή της Μέριλιν Μονρόε εξιστορείται μέσα από τη σειρά του Netflix, «Blonde» και κάθε επεισόδιο επιφυλάσσει μία νέα άγνωστη ιστορία πίσω από τον ταραχώδη βίο της εμβληματικής ξανθιάς του Χόλιγουντ. Το σύμβολο του σεξ, γεύτηκε στιγμές μεγάλης δόξας και κανείς δεν θα περίμενε η Μέριλιν Μονρόε να φύγει από τη ζωή σχεδόν φτωχή, όπως αποκαλύφθηκε στη σειρά.
Η ταινία η οποία είναι βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο τηςΤζόις Κάρολ Όουτς, δείχνει πως η Χολιγουντιανή σταρ έφτασε στο σημείο να μην διαθέτει καθόλου χρήματα σε τέτοιο βαθμό που δεν έφταναν καν για μια κανονική κηδεία.
Joyce Carol Oates Hints #Blonde Film Shows Marilyn Monroe Dying of “Extreme Despair” https://t.co/XsCxZWmnhZ pic.twitter.com/1QUlh7LaHa
— IndieWire (@IndieWire) July 12, 2022
Η 84χρονη συγγραφέας μίλησε για την ιστορία της Μονρόε υποστηρίζοντας ότι «κέρδισε δόξα αλλά όχι μια ταυτότητα με την οποία μπορείς να ζήσεις». Αρχικά, η Όουτς εξήγησε ότι η Μονροε, κατά κόσμον Νόρμα Τζιν Μόντερσον, έχασε την ταυτότητά της δημιουργώντας το προφίλ της απόλυτης σεξοβόμβας του κινηματογράφου και συγκεντρώνοντας αμέτρητους θαυμαστές ανά τον κόσμο.
«Έκανε λεφτά για πολλούς άντρες αλλά όχι πολλά για τον εαυτό της. Όταν πέθανε στα 36 της δεν είχε καν αρκετά χρήματα για μια κανονική κηδεία», επισήμανε η συγγραφέας προσθέτοντας πως «όσο μεγάλωνε, έπαιρνε πολλούς μεγάλους ρόλους υποδυόμενη την χαζή ξανθιά που πλησίαζε τα 40».
Στην πορεία, η Όουτς εξέφρασε τη δική της γνώμη της σχετικά με το μυστήριο γύρω από τον θάνατό της. «Κάποιοι λένε ότι αυτοκτόνησε αλλά εγώ δεν το πιστεύω αυτό απαραίτητα. Πιστεύω ότι πέθανε από βαθιά απογοήτευση», είπε χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά την ηθοποιό που υποδύεται τη Μονρόε στην ταινία, Άνα ντε Άρμας, η Όουτς μόνο θετικά σχόλια είχε να κάνει. «Ο Άντριου Ντόμινικ είναι σπουδαίος σκηνοθέτης. Νομίζω ότι κατάφερε να δείξει την εμπειρία και την ιστόρια της Νόρμα Τζον Μπάρκερ από τη δική της οπτική και δεν το παρουσίασε από μια άλλη οπτική, από το πως οι άντρες βλέπουν μια γυναίκα».
Άντριου Ντόμινικ: «Εάν είχε βγει πριν μερικά χρόνια, θα είχε συμπέσει με το #MeToo και θα ήταν μια έκφραση όλων αυτών των ζητημάτων»
Σε συνέντευξη του πριν από λίγους μήνες, ο σκηνοθέτης του «Blonde», Άντριου Ντομινίκ είχε πει στο περιοδικό Vulture: «Εάν είχε βγει πριν μερικά χρόνια, θα είχε συμπέσει με το κίνημα #MeToo και θα ήταν μια έκφραση όλων αυτών των ζητημάτων. Είμαστε σε μια στιγμή που, πιστεύω, οι άνθρωποι είναι πολλοί αβέβαιοι για το που βρίσκονται τα όρια».
When a director speaks from my heart. 🖤
"Director Andrew Dominik has further discussed his next movie, the Marilyn Monroe film BLONDE that stars Ana de Armas, which is the first NC-17 original movie on Netflix, saying he expects it to "offend everyone." pic.twitter.com/sykbveODpc
— Akos Peterbencze (@akospeterbencze) May 13, 2022
Στη συνέχεια, ο 54χρονος σκηνοθέτης είχε τονίσει: «Είναι μια ταινία που κολυμπάει σε πολύ αμφίβολα νερά γιατί δεν πιστεύω ότι θα είναι όπως οι άνθρωποι θέλουν να την δουν. Υπάρχουν πράγματα μέσα στην ταινία που μπορούν να προσβάλουν τον καθένα».
Ο ίδιος μάλιστα εξομολογήθηκε, μεταξύ άλλων, ότι τον εξέπληξε το γεγονός πως η ταινία του κρίθηκε ακατάλληλη για κοινό κάτω των 17 ετών, εξαιτίας από κάποιες «σκηνές σεξουαλικού περιεχομένου. Πιστεύω ότι χρωματίσαμε ανάμεσα στα όρια», όπως είπε. «Αλλά αν έχεις μια ομάδα αντρών και γυναικών σε ένα συμβούλιο που μιλούν για σεξουαλική συμπεριφορά, ίσως οι άντρες ανησυχούν για το τι θα πιστέψουν οι γυναίκες. Είναι μια περίεργη εποχή. Δεν είναι εικόνες μιας ευτυχισμένης σεξουαλικότητας. Είναι εικόνες καταστάσεων που είναι ασαφείς. Από τη μία πλευρά, εάν είχα την επιλογή, θα προτιμούσα να δω μια ταινία για άνω των 17 ετών για τη Μονρόε. Γιατί ξέρουμε πως η ζωή της ήταν στα άκρα, ξεκάθαρα από τον τρόπο που τέλειωσε», εξήγησε.
Netflix's Marilyn Monroe Movie 'Blonde' Earns the Streamer's First NC-17 Rating https://t.co/stfUa6k9Wh #HoneyToken #HoneyStreaming #Cryptotainment #Netflix
— Honey Token™ (@HoneyToken1) April 7, 2022
Η ταινία του Ντομινίκ επικεντρώνεται στην επίδραση που είχε η υπερβολική δόξα, στη ζωή της Μονρόε. «Η ιδέα πίσω από το “Blonde” είναι ότι παρουσιάζει το δράμα της παιδικής της ηλικίας και όλα τα ψέματα που κουβαλάει στην ενήλικη ζωή της, βλέποντας τον κόσμο μέσα από αυτά και διαχωρίζοντας το δημόσιο προφίλ της που αγαπιέται και την προσωπική της ζωή που δεν είχε ελπίδα οικειότητας. Δεν βλέπει τον εαυτό της στην πραγματικότητα, βλέπει τον εαυτό της».