Πολλές φορές μια διαφήμιση γίνεται τεράστια επιτυχία και άλλες φορές διάφοροι παράγοντες μπορούν να την οδηγήσουν στα τάρταρα. Σας θυμίζουμε μερικές από αυτές τις αποτυχημένες προσπάθειες…
Όταν βλέπεις τον David Beckham χωρίς μαλλιά… καταλαβαίνεις πως δεν υπάρχει ανάγκη για Brylcreem! Είχε υπογράψει συμβόλαιο τεσσάρων ετών ύψους 6 εκατομμυρίων δολαρίων για την προώθηση του προϊόντος μαλλιών Brylcreem. Στα μισά της συμφωνίας, ο Beckham αποφάσισε να ξυρίσει το κεφάλι του. Η Brylcreem αποφάσισε να στηρίξει την επένδυσή της και να συνεχίσει με τον Beckham ως το πρόσωπο της εταιρείας. «Δεν υπάρχει τίποτα στη σύμβασή του που να λέει για πόσο καιρό πρέπει να είναι τα μαλλιά του μακριά ή πώς πρέπει να φαίνεται», δήλωσε η εταιρεία σε δήλωσή της. Δυστυχώς, οι καταναλωτές δεν συμφώνησαν, και οι πωλήσεις της Bryclream μειώθηκαν κατά 25% όταν ο Beckham ξύρισε το κεφάλι του.
Η Blackberry ήθελε να προχωρήσει την ταύτιση των διασημοτήτων ένα βήμα παραπέρα το 2013 ανακοινώνοντας ότι η τραγουδίστρια Alicia Keys ήταν η νέα Creative Director. Δυστυχώς, λίγες μέρες μετά από αυτήν την ανακοίνωση, η Keys αποφάσισε να κάνει ένα tweet για την Blackberry… από το iPhone της! Σύντομα, η συνεργασία έληξε…
Ο οίκος Christian Dior είχε συνεργαστεί με την Sharon Stone το 2008 σε διαφημίσεις κι άλλες φορές. Όταν ήρθε η ώρα λοιπόν να προωθηθούν στην Κίνα, επέλεξαν και πάλι την πανέμορφη ηθοποιό. Ωστόσο, μετά από έναν σεισμό στην Κίνα όπου 68.000 άνθρωποι πέθαναν, η Stone δήλωσε… ότι ο σεισμός ήταν αποτέλεσμα «κακού κάρμα» μιας και η Κίνα κατέκτησε το Θιβέτ. Αυτό προκάλεσε σάλο και θυμό στην Κίνα, το εθνικό κινεζικό ειδησεογραφικό κατάστημα την ονόμασε «δημόσιο εχθρό όλης της ανθρωπότητας» και όλες οι ταινίες της απαγορεύτηκαν αμέσως στην Κίνα.
To σενάριο ήταν το εξής – ένα μοντέλο -η Kendall Jenner- κάνει φωτογράφιση σε έναν χώρο την ώρα που μπροστά της περνά μία διαδήλωση – τότε εκείνη αποφασίζει να εγκαταλείψει τη φωτογράφιση και να πάρει μέρος στη διαδήλωση προσφέροντας ένα κουτάκι Pepsi σε έναν αστυνομικό. Οι περισσότεροι αντιπαράθεσαν σκηνή από το σποτ με μια σκηνή στην πορεία «Black Lives Matter», στην οποία μια γυναίκα στάθηκε μπροστά σε τρεις πάνοπλους αστυνομικούς.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.