Ένα αδιανόητο και συνάμα εξοργιστικό περιστατικό συνέβη σε κατάστημα εστίασης στην Αθήνα, με πελάτη να αποκαλεί «καθυστερημένο» υπάλληλο, επειδή δεν έβγαλε τις πίκλες από το μπέργκερ του.
Το εν λόγω περιστατικό συνέβη το Σάββατο σε γνωστό εστιατόριο στην Αθήνα, με το ίδιο το μαγαζί να γνωστοποιεί την είδηση μέσω instagram και στη συνέχεια να καλεί τον επιβάτη να μην ξαναπατήσει το πόδι του σε αυτό.
Είναι από αυτές τις ιστορίες που σε κάνει να απορείς προς τα που οδεύει η κοινωνία, όταν ορισμένοι άνθρωποι αντιδρούν με αυτόν το τρόπο σε κάτι, το οποίο στην πραγματικότητα είναι τόσο μα τόσο απλό.
Ένα τέτοιο γεγονός λοιπόν σημειώθηκε σε γνωστό μαγαζί στην Αθήνα, όπου σύμφωνα και με το story, ένας πελάτης κάλεσε για παράπονα και αναφέρθηκε στον υπάλληλο με ψυδαίους χαρακτηρισμούς.
Πιο συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του καταστήματος αναφέρει: «Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας ‘καθυστερημένο’, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».
Αμέσως η δημοσίευση αυτής της ιστορίας πήρε μεγάλες διαστάσεις, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ του καταστήματος και να το συγχαίρουν, τόσο για την στάση όσο και στην απάντηση που έδωσε στον συγκεκριμένο πελάτη.
Δείτε την ανάρτηση
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.