Για δεκαετίες, ο Ronald McDonald ήταν το πρόσωπο των McDonald’s, αλλά τα τελευταία χρόνια … όχι και τόσο πολύ, και όπως αποδεικνύεται οι άνθρωποι δεν τον πολυσυμπαθούσαν για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Σύμφωνα με την The Street, υπήρξε μια σημαντική λεπτομέρεια, πίσω στο 2011 για να αποσυρθεί από το πρόμο της εταιρείας. Γιατί; Διότι, σύμφωνα με αναφορές, προωθούσε το ανθυγιεινό φαγητό σε παιδιά. Στις αρχές του 21ου αιώνα, εκτιμήθηκε ότι πάνω από το 95% των νέων της Αμερικής τον αναγνώριζαν.
Το McDonald’s άλλαζε περισσότερο το μάρκετινγκ προς τους ενήλικες και είχε ήδη ξεφορτωθεί τους περισσότερους από τους άλλους χαρακτήρες της McDonaldland.
Ακόμα, ο Ronald άρχισε να γίνεται τόσο γραφικός όπως η μασκότ Jo Camel, η καμήλα στα τσιγάρα Camel.
Όταν η αλυσίδα αποφάσισε να κάνει promo το #RonaldMcDonald το 2014, το hashtag γέμισε με περισσότερες προσβολές παρά θετικά σχόλια. Αποσύρθηκε επίσημα δε όταν ο κόσμος άρχισε να βλέπει ανθρώπους ντυμένους σαν κλόουν παντού στα θρίλερ και ως τρομακτική φιγούρα – όταν δηλαδή η θέα ενός κλόουν έγινε περισσότερο αρνητική παρά θετική (πλέον οι άνθρωποι δεν βλέπουν τους κλόουν ως κάτι θετικό, παρά ανατριχιαστικό).
Σήμερα, κάνει μόνο την περιστασιακή εμφάνιση – όπως στην Παρέλαση της Ημέρας των Ευχαριστιών και, φυσικά, στο Ronald McDonald House Charities.