Η σουηδική εταιρεία τροφίμων φυτικής προέλευσης Oumph! δημιούργησε το ασυνήθιστο μπιφτέκι με γεύση σάρκας, το οποίο κέρδισε ένα Silver Brand Experience και Activation Lion στο Cannes Lions Festival of Creativity την περασμένη εβδομάδα.

Αν αμφισβητείτε ότι το περίεργο «κρέας» της ειδικής αυτής βερσιόν μπορεί να μην είναι αρκετά ρεαλιστικό, υπάρχει και για αυτό απάντηση – ένας εκπρόσωπος είπε ότι έκαναν ό,τι καλύτερο μπορούσαν για να βεβαιωθούν ότι είναι όσο πιο… ζωντανό γίνεται, φτιάχνοντάς το από σόγια, μανιτάρια και πρωτεΐνη σιταριού καθώς και φυτικά λίπη και «ένα μυστηριώδες μείγμα μπαχαρικών».

Παρά τη «φαινομενικά τρομακτική ομοιότητα» με την ανθρώπινη σάρκα, ο εκπρόσωπος διαβεβαιώνει ότι «κανένας άνθρωπος δεν τραυματίστηκε στην ανάπτυξη αυτού του προϊόντος».

Η διαφήμιση, που κυκλοφόρησε την παραμονή του Χάλοουιν το 202 δείχνει έναν αμυδρά φωτισμένο διάδρομο με μια φιγούρα να περπατά προς μια πόρτα, να κόβεται ανάμεσα σε κλιπ ενός μάγειρα που ετοιμάζει κρέας και σειρές μαχαιριών προτού αναβοσβήνει η ατάκα στην οθόνη η «ανθρώπινη σάρκα με βάση τα φυτά»

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!