Είναι το αγαπημένο κόσμημα πολλών celebrities και όχι μόνο ανά τον πλανήτη.
Μόνο η Kylie Jenner το έχει αγοράσει περίπου 10 φορές.
Το “Love Bangle” του οίκου Cartier, είναι το κόσμημα με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Google σε ολόκληρο τον πλανήτη.
350.000 φορές το μήνα οι χρήστες του διαδικτύου κάνουν search για το χρυσό βραχιόλι που λατρεύουν, ανάμεσα σε άλλες, οι Jennifer Aniston, Sarah Jessica Parker και Julianne Moore και που κοστίζει το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των περίπου 4.500 δολαρίων(!).
Δεύτερο στη λίστα με τα κοσμήματα που έχουν τις περισσότερες αναζητήσεις είναι τα δαχτυλίδια αρραβώνων από τα Tiffany’s, στην τρίτη θέση το κολιέ-καρδιά του ίδιου brand, ενώ στην τέταρτη θέση, βρίσκονται τα απλά σκουλαρίκια με κρύσταλλα Swarovski.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.