Σύμφωνα με το therichest.com, οι μεγάλοι influencers του Instagram έχουν παρατηρήσει δραματική αύξηση στις αμοιβές τους, καθώς ανάγουν τη διαφήμιση στο επόμενο επίπεδο αποτελώντας τον κρίκο μεταξύ των διαφημιζόμενων και των δυνητικών πελατών.
Αυτοί είναι οι πιο ακριβοπληρωμένοι influencers του Instagram αυτή τη στιγμή, με βάση τα προβλεπόμενα «έσοδα ανά ανάρτηση» για χορηγούμενο περιεχόμενο:
10. Τζάστιν Μπίμπερ (@justinbieber) – 1,76 εκατ. δολάρια
Ο τραγουδιστής και στιχουργός Τζάστιν Μπίμπερ είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος Καναδός influencer στο Instagram με 293 εκατομμύρια followers.
Έγινε διάσημος σε νεαρή ηλικία αφού τον ανακάλυψε ο Σκούτερ Μπράουν, διάσημος επιχειρηματίας της δισκογραφικής βιομηχανίας.
Ο Μπίμπερ υπέγραψε συμβόλαιο με την RBMG Records το 2008. Έκανε το ντεμπούτο του με επτά τραγούδια στο άλμπουμ «MY World» το 2009, και αναδείχθηκε σε εφηβικό είδωλο.
Ο Τζάστιν είναι ανάμεσα στους πιο διάσημους τραγουδιστές και η δημοτικότητά του βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Συνεργάζεται με τις εταιρείες Vespa, Forever 21, Tim Hortons και Crocs.
Με 293 εκατομμύρια followers, ο Τζάστιν βγάζει 1,76 εκατομμύρια δολάρια ανά ανάρτηση στο Instagram.
9. Κλόι Καρντάσιαν (@khloekardashian) – 1,86 εκατ. δολάρια
Η Κλόι Καρντάσιαν είναι μια επιχειρηματίας που έγινε δημοφιλής μέσω της τηλεοπτικής σειράς ριάλιτι Keeping Up With The Kardashians.
Η επιτυχία της σειράς γέννησε τις σειρές Kourtney & Khloe Take Miami και Kourtney & Khloe Take The Hamptons. Η Κλόη έγινε η τρίτη πιο ακριβοπληρωμένη Καρντάσιαν/ Τζένερ, ακριβώς πίσω από την Κάιλι Τζένερ και την Κιμ Καρντάσιαν.
Είναι συνιδρύτρια της Good American και έχει υποστηρίξει μάρκες όπως η Fashion Nova, Amazon και Calvin Klein.
Με 311 εκατομμύρια followers, η Κλόη βγάζει 1,86 εκατομμύρια δολάρια ανά ανάρτηση στο Instagram.
8. Μπιγιόνσε Νόουλς (@Beyonce) – 1,88 εκατ. δολάρια
Η τραγουδίστρια, στιχουργός και επιχειρηματίας, ευρέως γνωστή ως Queen Bey, δεν είναι άγνωστη στα φώτα της δημοσιότητας και τη φήμη.
Η Μπιγιόνσε έγινε διάσημη ως μέλος του R&B γκρουπ Destiny’s Child, ενός από τα πιο επιτυχημένα «girl groups», ενώ το Rolling Stone την ανακήρυξε ως τη σπουδαιότερη τραγουδίστρια όλων των εποχών.
Έχει υποστηρίξει μάρκες όπως το Topshop, η PepsiCo, η L’Oreal και η American Express και με 320 εκατομμύρια followers, η Μπιγιόνσε βγάζει 1,88 εκατομμύρια δολάρια ανά ανάρτηση στο Instagram.
7. Κιμ Καρντάσιαν (@kimkardashian) – 2,17 εκατ. δολάρια
Η σταρ της ριάλιτι τηλεόρασης, προσωπικότητα του διαδικτύου και επιχειρηματίας Κιμ Καρντάσιαν έγινε διάσημη μέσω της τηλεοπτικής εκπομπής Keeping Up With The Kardashians το 2007, η οποία έκανε διάσημη και την ευρύτερη οικογένειά της.
Έκτοτε, η Κιμ έχει εδραιώσει την παρουσία της στο διαδίκτυο, συγκεντρώνοντας 364 εκατομμύρια followers.
Η Κιμ είναι το δεύτερο παιδί σε μια τετραμελή οικογένεια. Η Κόρντεϊ είναι η μεγαλύτερη αδελφή της και η Κλόη και ο Ρόμπερτ είναι τα μικρότερα αδέλφια της.
Πολλοί βλέπουν συχνά την Κιμ ως τον λόγο που η οικογένειά της έγινε διάσημη, καθώς ήταν η πρώτη από την οικογένεια Καρντάσιαν/ Τζένερ που έφτασε στην A-list.
Με 364 εκατομμύρια followers, η Κιμ βγάζει 2,17 εκατομμύρια δολάρια ανά ανάρτηση στο Instagram.
6. Αριάνα Γκράντε (@arianagrande) – 2,26 εκατ. δολάρια
Η Αριάνα Γκράντε είναι τραγουδίστρια και ηθοποιός της ποπ που έγινε διάσημη σε νεαρή ηλικία- ήταν γνωστή για το εύρος της φωνής της που έφτανε τις τέσσερις οκτάβες!.
Το 2008, πρωταγωνίστησε στην παράσταση του Μπρόντγουεϊ, γεγονός που της άνοιξε την πόρτα της συμμετοχής της στην τηλεοπτική σειρά Victorious του Nickelodeon ως Κατ Βάλενταϊν. Αργότερα πρωταγωνίστησε σε ένα τηλεοπτικό show, το «Sam & Cat».
Η Αριάνα ανακαλύφθηκε από τη Republic Records μέσω των διασκευών τραγουδιών της στο YouTube. Το πρώτο άλμπουμ της ήταν το Yours Truly, με αρκετά εμπορικά επιτυχημένα singles.
Ως αποτέλεσμα, η Αριάνα έγινε η δεύτερη πιο ακριβοπληρωμένη Instagrammer το 2019. Επί του παρόντος, βρίσκεται στην έκτη θέση.
Με 381 εκατομμύρια followers, η Αριάνα βγάζει 2,26 εκατομμύρια δολάρια ανά ανάρτηση στο Instagram.
5. Ντουέιν Τζόνσον (@therock) – 2,32 εκατ. δολάρια
Ο Ντουέιν Τζόνσον, γνωστός και ως «The Rock», ξεκίνησε ως παλαιστής στο WWF, το οποίο αργότερα μετατράπηκε σε WWE.
Μετά από μια επιτυχημένη καριέρα στην πάλη, ο Τζόνσον επιχείρησε να ασχοληθεί με την ηθοποιία και έκανε το ντεμπούτο του στην ταινία «The Mummy Returns». Ο Ντουέιν στέκεται σταθερά στην πέμπτη θέση μεταξύ των πιο ακριβοπληρωμένων influencers στο Instagram από το 2022.
Λόγω της σωματικής διάπλασης και του προγράμματος προπόνησης του ηθοποιού, αποτελεί ιδανικό influencer για μάρκες ευεξίας και γυμναστικής.
Οι συνεργασίες του The Rock περιλαμβάνουν τις εταιρείες VOSS Water, Apple, Ford, Under Armour, Seven Bucks Production, Termana Tequila και Got Milk.
Με 394 εκατομμύρια followers, ο Τζόνσον βγάζει 2,32 εκατομμύρια δολάρια ανά ανάρτηση στο Instagram.
4. Κάιλι Τζένερ (@kyliejenner) – 2,38 εκατ. δολάρια
Η Κάιλι Τζένερ, μέλος της οικογένειας Καρντάσιαν, έγινε επίσης διάσημη μέσω της τηλεοπτικής σειράς ριάλιτι της οικογένειάς της, Keeping Up With The Kardashians.
Η Κάιλι προωθεί πολυτελείς μάρκες μόδας και ομορφιάς και είναι ιδιοκτήτρια της μάρκας Kylie Cosmetics. Πρόσφατα συνεργάστηκε με την Balmain στον σχεδιασμό σειράς αξεσουάρ μόδας.
Η Κάιλι ήταν δεύτερη σε αυτή την κατηγορία των πιο ακριβοπληρωμένων influencers του Instagram, αλλά μετά τη γέννηση του δεύτερου παιδιού της, έπεσε στην τέταρτη θέση το 2023.
Η Κάιλι συνεργάζεται επίσης, μεταξύ άλλων, με τις εταιρείες Puma, Adidas, Calvin Klein και Skims.
Με 399 εκατομμύρια followers, η Κάιλι βγάζει 2,38 εκατομμύρια δολάρια ανά ανάρτηση στο Instagram.
3. Σελένα Γκόμεζ (@selenagomez) – 2,55 εκατ. δολάρια
Η φήμη και η επιρροή της Σελίνα Γκόμεζ έχουν αυξηθεί και έχει 430 εκατομμύρια followers στο Instagram.
Η τραγουδίστρια και ηθοποιός έχει εμφανιστεί σε πολλές ταινίες, ξεκινώντας από το Barney & Friends, και διετέλεσε εκτελεστική παραγωγός στη σειρά του Netflix, 13 Reasons Why.
Η Σελίνα είναι μια δύναμη στη μουσική βιομηχανία με επτά εκατομμύρια πωλήσεις άλμπουμ και 22 εκατομμύρια singles- έχει επίσης ξεκινήσει μια σειρά ρούχων και μακιγιάζ, καθώς και μια εταιρεία προϊόντων.
Είναι influencer για πολλές μάρκες όπως η Adidas, η Coca-Cola, η Pantene, η Puma, αλλά και για τη δική της μάρκα, τη Rare Beauty, από την οποία κέρδισε 60 εκατομμύρια δολάρια τον πρώτο χρόνο της ίδρυσής της.
Με 430 εκατομμύρια followers, η Σελίνα βγάζει 2,55 εκατομμύρια δολάρια ανά ανάρτηση στο Instagram.
2. Λιονέλ Μέσι (@leomessi) – 2,59 εκατ. δολάρια
Ο ζωντανός θρύλος του ποδοσφαίρου που έπαιξε για τη Μπαρτσελόνα, την Παρί Σεν Ζερμέν και σήμερα για την Ίντερ Μαϊάμι είναι γνωστός για τα νέα ρεκόρ που καταρρίπτει, όχι μόνο στο ποδόσφαιρο, αλλά σε όλα.
Με 494 εκατομμύρια followers στο Instagram, ο Λιονέλ Μέσι είναι ο δεύτερος άνθρωπος με τους περισσότερους followers στον κόσμο, μόνο πίσω από τον ποδοσφαιρικό θρύλο Κριστιάνο Ρονάλντο.
Μετά τη δύσκολη νίκη του Μέσι και της Αργεντινής στο το World Cup 2022, η αναμνηστική ανάρτησή του με το κύπελλο συγκέντρωσε 67 εκατομμύρια likes, με αποτέλεσμα ο Μέσι να κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ για τα περισσότερα likes σε μία μόνο ανάρτηση στο Instagram.
Ο Μέσι έχει χορηγίες από φίρμες και διάσημα εμπορικά σήματα, όπως Lay’s, Adidas, Gatorade, J&T Express, MasterCard, Pro Evolution Soccer, Hard Rock International και Pepsi.
Με 494 εκατομμύρια followers, ο Μέσι βγάζει 2,59 εκατομμύρια δολάρια ανά ανάρτηση στο Instagram.
1. Κριστιάνο Ρονάλντο (@cristiano) – 3,23 εκατ. δολάρια
Είτε είναι κάποιος λάτρης του ποδοσφαίρου είτε όχι, ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ένα όνομα που σχεδόν όλοι γνωρίζουν. Αυτός ο θρύλος του γηπέδου δεν χρειάζεται συστάσεις.
Ο θρυλικός Πορτογάλος σούπερ σταρ δεν έχει αποδείξει την κυριαρχία του μόνο στο γήπεδο, έχοντας παίξει για διάφορους συλλόγους, κατακτώντας πολυάριθμα τρόπαια και σπάζοντας ρεκόρ, αλλά έχει επίσης δείξει ότι η διαδικτυακή του παρουσία και προσωπικότητα είναι απαράμιλλη.
Ο Ρονάλντο είναι αυτή τη στιγμή το πρόσωπο με τους περισσότερους followers στο Instagram, με 616 εκατομμύρια followers. Οποιαδήποτε μάρκα θα έκανε τα πάντα για να τον εντάξει στο δυναμικό της, μόνο και μόνο με βάση τον τεράστιο αριθμό των ακολούθων του.
Οι διαφημιστικές του καταχωρήσεις περιλαμβάνουν τις Herbalife, Nike, DAZN, Garena Free Fire, Livescore, Binance και Louis Vuitton.
Με βάση τα ποσοστά αποζημίωσης ανά δημοσίευση, ο Κριστιάνο Ρονάλντο ήταν ο πιο ακριβοπληρωμένος influencer το 2023, εκτιμώντας 3,2 εκατομμύρια δολάρια ανά χορηγούμενη δημοσίευση.