Γνωστή εταιρεία αντισύλληψης σκέφτηκε έναν έξυπνο τρόπο για να διαφημίσει τα προϊόντα της.

Η εταιρεία προφυλακτικών αποφάσισε στο ράφι των καταστημάτων με τα προϊόντα της της να προσθέσει μια συμβουλή για να πείσει για την αγορά τους.

Σε ένα «σημείωμα» λοιπόν αναφέρει: «Ένα μωρό δεν είναι ποτέ έκπληξη ή λάθος. Έκανες σεξ χωρίς προφυλακτικό! Τι περίμενες; Μια τηλεόραση;»

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!