Διαφημίσεις με τσάντες πάνω σε γυμνά οπίσθια έχουν προκαλέσει την έντονη αντίδραση πολλών Νεοϋορκέζων, καθώς θεωρούν απρεπές και αναιδές το θέαμα.
Πολλοί από τους κατοίκους εκφράζουν την δυσαρέσκειά τους για τις διαφημίσεις του σκανδιναβικού οίκου μόδας «Acne Studios», σε αφίσες που έχουν τοιχοκολληθεί στους δρόμους του «Μεγάλου Μήλου».
Με το επιχείρημα ότι βρίσκονται σε κοινή θέα και μπορούν να τις δουν ακόμη και παιδιά, πολλοί κάτοικοι αντιδρούν στην νέα καμπάνια του σουηδικού οίκου μόδας.
Όπως αναφέρει η αμερικανική εφημερίδα «New York Post», οι τσάντες Musubi του οίκου «Acne Studios», κοστίζουν έως και 1.600 δολάρια και διαφημίζονται πάνω σε γυμνά οπίσθια – λευκών και μαύρων μοντέλων.
Τα μοντέλα είναι σκυμμένα και οι τσάντες κοσμούν την γυμνή οπίσθια πλευρά τους. Στην καμπάνια συμμετέχουν άνδρες χορευτές και η φωτογράφος που ανάλαβε την διαφήμιση είναι η Τάλια Τσέτριτ από τη Νέα Υόρκη.
Μία από τις διαφημίσεις δείχνει δύο άντρες να αγκαλιάζονται με τον έναν να κρατά μια τσάντα για να καλύψει την ευαίσθητη περιοχή του άλλου. Σε μία άλλη διαφήμιση, ένας άνδρας καλύπτει το πρόσωπό του με μία τσάντα Μusibi και με μία άλλη την ευαίσθητη περιοχή του.
Το μόνο κοινό που έχουν όλες οι διαφημίσεις είναι ότι δεν φαίνονται τα πρόσωπα των μοντέλων.
Οι διαφημίσεις πάντως έχουν γίνει αντικείμενο έντονης συζήτησης με τους Αμερικανούς να διερωτώνται αν είναι καλλιτεχνικές ή απλά απρεπείς και απαίσιες.
Μερικοί μάλιστα έχασαν την ψυχραιμία τους και με σπρέι έγραψαν πάνω στις αφίσες «αυτές οι διαφημίσεις είναι αηδιαστικές», ενώ άλλοι πάλι κατέφυγαν στα social media για να εκφράσουν την αγανάκτησή τους.
Ορισμένοι χρήστες υποστήριξαν ότι οι αφίσες με τις διαφημίσεις έχουν τοιχοκολληθεί κοντά στο ιδιωτικό σχολείο «Nord Anglia», όπου φοιτούν παιδιά ηλικίας 2 έως 14 ετών και βρίσκεται κοντά στη λεωφόρο Second Avenue.
«Το βρίσκω εξαιρετικά ακατάλληλο να βάζουν τις διαφημίσεις αυτές δίπλα σε ένα σχολείο. Τα παιδιά δεν χρειάζεται να το βλέπουν αυτό ειδικά όταν μπαίνουν σε ένα μέρος που υποτίθεται ότι αποκτούν μόρφωση», δήλωσε η 23χρονη Νίκολ Κάρλιν που περνούσε από το σχολείο την Παρασκευή.
Ένας κάτοικος της περιοχής «East Village» στο Μανχάταν λέει χαρακτηριστικά: «Έχω περάσει από εδώ πολλές φορές και είναι απογοητευτικό γιατί αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να προσέχουν οι άνθρωποι όταν περπατούν. Απλώς βάλτε μια αφίσα για τις τσάντες ή οτιδήποτε άλλο θέλετε να διαφημίσετε».
Ωστόσο μία 30χρονη κοινωνική λειτουργός και κάτοικος του East Village, με το όνομα «Mισέλ» έσπευσε να να υποστηρίζει την καμπάνια του σουηδικού οίκου μόδας: «Μου αρέσει, ειλικρινά. Είναι κάτι μοναδικό. Είμαι βέβαιη ότι υπάρχουν πράγματα να πούμε γι’ αυτό, αλλά νομίζω ότι είναι ειλικρινά έξυπνο να τραβήξεις την προσοχή έτσι. Όποιος τράβηξε τις φωτογραφίες ήξερε τι έκανε».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.