ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Νέα έρευνα αποκαλύπτει: Τι κλέβουν περισσότερο οι πελάτες από τα ξενοδοχεία

Τι έδειξε η μελέτη της Wellness Heaven

Νέα έρευνα αποκαλύπτει: Τι κλέβουν περισσότερο οι πελάτες από τα ξενοδοχεία

Είναι γνωστό πως τα ξενοδοχεία υποφέρουν από τη μάστιγα των κλοπών κάθε χρόνο και ιδιαίτερα την τουριστική περίοδο. Μάλιστα μερικοί είναι τόσο τολμηροί που κλέβουν απίστευτα πράγματα, όπως τηλεοράσεις, στρώματα ακόμα και πιάνα.

Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Wellness Heaven, στην οποία πήραν μέρος 1.157 ξενοδόχοι.

Αξιοσημείωτο της έρευνας είναι ότι παρατηρείται μια εντυπωσιακή διαφορά στη συμπεριφορά κλοπής μεταξύ επισκεπτών σε ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων και πέντε αστέρων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ποια είναι όμως τελικά τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας; Εμείς σας τα παρουσιάζουμε εδώ μαζεμένα για να είστε πάντα υποψιασμένοι:

  • Τα πιο περίεργα πράγματα που κλέβουν οι επισκέπτες ξενοδοχείων…Αριθμοί δωματίων, σε ένα ξενοδοχείο στην Αγγλία. Αξεσουάρ μπάνιου όπως ντους ψιλής βροχής, ντους υδρομασάζ, ένα κάθισμα τουαλέτας, και ένα ολόκληρο νιπτήρα, όπως αναφέρει ένα ξενοδοχείο στο Βερολίνο. Πιάνο που εξαφανίστηκε από το λόμπι ξενοδοχείου στην Ιταλία. Πάγκους ιδιωτικής σάουνας, από σουίτα ξενοδοχείου κοντά στο Σάλτσμπουργκ. Σύστημα HiFi, από το τμήμα σπα ξενοδοχείου της Γερμανίας.
  • Κλοπές και προτιμήσεις ανά εθνικότητα…Γερμανοί και οι Βρετανοί εκτός από τις πετσέτες και τα μπουρνούζια, έχουν στο επίκεντρο καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης. Στους Αυστριακούς τα πιάτα και οι μηχανές καφέ εμφανίζονται ψηλά στην κατάταξη κλοπής. Για τους Αμερικανούς, μαξιλάρια και μπαταρίες εμφανίζονται ως τα κύρια αντικείμενα επιθυμίας.
  • Οι Ιταλοί φαίνεται να προτιμούν τα ποτήρια κρασιού ως αναμνηστικά για το ξενοδοχείο. Το πιστολάκι μαλλιών βρίσκεται ψηλά στις επιθυμίες των Ελβετών. Οι Γάλλοι δείχνουν αδυναμία σε τηλεοράσεις και τηλεχειριστήρια. Οι Ολλανδοί επισκέπτες του ξενοδοχείου λατρεύουν πιο πρακτικά πράγματα, όπως λαμπτήρες και χαρτί υγείας.
  • Οι επισκέπτες ξενοδοχείων πέντε αστέρων προτιμούν ακριβά αντικείμενα…Συνολικά 634 ξενοδόχοι από ακίνητα τεσσάρων αστέρων και 523 από ξενοδοχεία πέντε αστέρων ρωτήθηκαν για να καθορίσουν τη συμπεριφορά των κλεφτών…
  • Η πιθανότητα κλοπής τηλεοράσεων υψηλής ποιότητας σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων είναι εννέα φορές υψηλότερη σε σύγκριση με το τμήμα των τεσσάρων αστέρων. Τα έργα τέχνης είναι δημοφιλή αντικείμενα επιθυμίας σε πολυτελή ξενοδοχεία (5,5 φορές υψηλότερη πιθανότητα κλοπής). Οι υπολογιστές tablet και τα στρώματα κλέβονται επίσης πολύ πιο συχνά σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων.
  • Οι επισκέπτες ξενοδοχείων τεσσάρων αστέρων είναι ικανοποιημένοι με λιγότερο ακριβά αντικείμενα. Οι πετσέτες και οι κρεμάστρες τείνουν να είναι σε μεγαλύτερη ζήτηση σε σύγκριση με τα ξενοδοχεία 5 αστέρων. Όπως μπαταρίες και τηλεχειριστήρια (πιθανότητα κλοπής 3,1 και 4,9 φορές υψηλότερη, αντίστοιχα).
  • Η καφετιέρα, που είναι δημοφιλής στους αυστριακούς επισκέπτες, είναι περιζήτητη και από τους…πεντάστερους φιλοξενούμενους πολυτελείας, καθώς παρατηρείται αύξηση 5,3 φορές στις στατιστικές κλοπής. Οι υπολογιστές tablet, συχνά αναφερόμενοι ως “Suite Pads” στις κατηγορίες υψηλών τιμών, κλέβονται 8,2 φορές πιο συχνά σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων. Με αξία περίπου 420 ευρώ τείνουν να είναι ένα δημοφιλές σουβενίρ ανάμεσα στους ταξιδιώτες πολυτελείας.
  • Ακόμα και πολυτελή πολυτελή στρώματα (συχνά αξίας αρκετών χιλιάδων ευρώ) δεν είναι δύσκολο να εξαφανιστούν. Η πιθανότητα κλοπής τους είναι 8,1 φορές υψηλότερη σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων. Το πως ακριβώς μεταφέρονται αυτά τα ογκώδη πράγματα απαρατήρητα από το ξενοδοχείο παραμένει ένα μυστήριο. Κάποιοι ξενοδόχοι δήλωσαν στην έρευνα ότι αυτό συμβαίνει μόνο τα μεσάνυχτα χρησιμοποιώντας ανελκυστήρες που οδηγούν απευθείας στο υπόγειο πάρκινγκ. Για να ολοκληρώσουν την εμπειρία τους στον ύπνο, μερικοί πελάτες σε πολυτελή ξενοδοχεία βάζουν την κουβέρτα στις αποσκευές τους. Η κλοπή αυτού του αντικειμένου αυξάνεται 3,9 φορές σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.