Τον γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες ο ιδιοκτήτης μια ταβέρνας ο οποίος προσπαθεί να υπερασπιστεί το μαγαζί του στις κακές κριτικές που αφήνουν οι πελάτες του στη Google, με τις απαντήσεις του να προσφέρουν αστείρευτο γέλιο.
«Εσένα όπως σε βλέπω, σιγά μη θες ένα σουβλάκι», απάντησε σε κάποιον που βαθμολόγησε το μαγαζί του με ένα αστεράκι, «Σε σένα επειδή θες να τρως γρήγορα θα κοιτάξω να στείλω έναν τυλιχτή να τον έχεις δίπλα σου να βλέπεις τηλεόραση και να τσιμπάς σουβλάκι. Όταν γουστάρεις θα λες φτιάξε ένα χωρίς κρεμμύδι τσακ σε 1 λεπτό να στο δίνω στο στόμα. Αντε βρε τραχανά», ήταν η απάντησή του σε κάποιον που παραπονέθηκε για την εξυπηρέτηση.
Από τις πιο… επικές απαντήσεις ήταν αυτή που έδωσε σε κάποιον ο οποίος υπογράμμισε πως έχει πολλά κουνούπια στο μαγαζί. «Τώρα νοίκιασα αεροπλάνο να κάνω ραντίσματα αδερφέ, θα αναλάβω εγώ το κόστος», του είπε.
Δείτε μερικές περιπτώσεις:
Τι Θεουλης είναι αυτός ο ψητοπωλης ρεεε 😂😂
Τώρα που τον ανακάλυψα θα γίνει πάρτι.🤣 pic.twitter.com/PMwR5KAkb7— Billy Butcher (@vpng13) July 14, 2023
Update επειδή εσείς το ζητήσατε. Να επισημάνω όμως ότι η πλειοψηφία των κριτικών είναι πολύ καλές και όταν η κριτική είναι σε νορμάλ πλαίσια οι απαντήσεις είναι πολύ ευγενικές. Εντάξει εγώ βέβαια κρατάω το κράξιμο που το βρίσκω πιο ενδιαφέρον. pic.twitter.com/VUU74osLp5
— Billy Butcher (@vpng13) July 14, 2023