Η εκπρόσωπος της United Airlines, Linda Jojo, αποκάλυψε μια ενδιαφέρουσα εταιρική πληροφορία για τα αεροπλάνα το περασμένο καλοκαίρι.
Ήταν μια θαμμένη ιστορία της Washington Post σχετικά με την αεροπορική εταιρεία που προσθέτει γραφή Braille στις καμπίνες της για να βοηθήσει άτομα με καθόλου ή χαμηλή όραση, με τη Jojo να αναφέρει ότι ο αερομεταφορέας δεν έχει τη σειρά 13 σε ορισμένα από τα αεροσκάφη του, κάτι που θα δυσκόλευε αυτά τα άτομα να μετρήσουν τις σειρές. Γι΄αυτό μπήκε και η Braille.
Μια πρόχειρη ματιά στον στόλο της United το επιβεβαιώνει. Το Boeing 777-200, για παράδειγμα, παρακάμπτει τις σειρές 13 και 14. Το Airbus A319 καταργεί τις σειρές από την 12 έως την 14. Αν θέλετε επίσης μια θέση στη σειρά 13 του Airbus A320, δεν υπάρχει.
Είναι η εταιρεία προληπτική; Δεν είναι ο μόνος λόγος που οι αεροπορικές εταιρείες δεν φιλοξενούν την 13η σειρά στις πτήσεις τους. Σύμφωνα με το Travel + Leisure, ένα βασικό κίνητρο για τις αεροπορικές εταιρείες που παρακάμπτουν τους αριθμούς σειρών είναι να παρουσιάζουν ομοιομορφία στις θέσεις τους.
Το Boeing 737 δεν έχει σειρές 4, 5 ή 6 για να παρέχει περισσότερο χώρο για τις σειρές 1, 2 και 3, που ανήκουν στην Πρώτη Θέση.
Άλλες σειρές παραχωρούνται για να διευκολύνουν την κράτηση και την εύρεση θέσεων και να διατηρήσουν έναν στρογγυλό αριθμό της τελευταίας σειράς, όπως το 30 ή το 40. Οι αριθμοί σειρών μπορούν επίσης να μην υπάρχουν λόγω των εξόδων κινδύνου.
Όλη αυτή η παράκαμψη των σειρών καθιστά εύκολο να περιέχει τον άτυχο αριθμό 13. Στην πραγματικότητα, άλλες αεροπορικές εταιρείες όπως η Lufthansa και η Ryanair αποφεύγουν επίσης τον συγκεκριμένο αριθμό σειράς. Άλλες αεροπορικές εταιρείες καταβάλλουν προσπάθεια να αποστασιοποιηθούν από άλλους αριθμούς που μπορεί να τους προβληματίσουν διαφορετικούς πολιτισμούς.
Οι διαδρομές από και προς την Ιταλία και τη Βραζιλία ενδέχεται να παραλείψουν τη σειρά 17, καθώς αυτός ο αριθμός έχει δυσμενείς συνειρμούς. Στην Κίνα, το 14 δεν είναι επιθυμητό και τα δρομολόγια προς ή από αυτήν, συνήθως δεν περιέχουν αυτή τη σειρά.