Με την πάροδο του χρόνου, καθώς η Coca Cola εισήγαγε νέες παραλλαγές του κλασικού της ποτού – όπως η Diet Coke, η Zero, η Light και μια σειρά από γεύσεις – το διάσημο λογότυπο προσαρμόστηκε σε κάθε εκδοχή. Ωστόσο, η Coca Cola διατηρεί εδώ και χρόνια σταθερά τη μοναδική της αισθητική.
Παρόλο που το λογότυπο της Coca Cola μπορεί να φαίνεται απλώς σαν μια στυλιζαρισμένη εκδοχή του ονόματος της μάρκας, η μεγάλη ουρά του γράμματος «C» λέγεται ότι αντιπροσωπεύει ένα χαμόγελο, τονίζοντας την έμφαση που δίνει η μάρκα στην ευτυχία και τη χαρά. «Αυτό το διακριτικό μήνυμα μπορεί να περάσει απαρατήρητο, αλλά δημιουργεί υποσυνείδητα μια θετική συσχέτιση με τη μάρκα στο μυαλό των καταναλωτών» εξήγησε ο Richard Lau, πρόεδρος της LOGO.com, ηγέτη του κλάδου στο σχεδιασμό λογοτύπων και στη στρατηγική μάρκετινγκ.
Τι σημασία μπορεί να έχει αυτή η επιλογή της εταιρίας; Τα εμπορικά σήματα σε όλο τον κόσμο επιδιώκουν την απόλυτη αναγνώριση και ένα σημαντικό ρόλο στην επίτευξη αυτού του στόχου παίζει η δύναμη και η προβολή του λογότυπου μιας εταιρείας. «Οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να καταλάβουν πολλές φορές την αξία που έχει ένα λογότυπο- είναι η σύνδεση μεταξύ μιας εταιρείας και των δυνητικών πελατών και αυτό που οι πελάτες θα θυμούνται περισσότερο», πρόσθεσε ο Richard.