ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Μαύρα σύννεφα» στον ορίζοντα του τουρισμού για το 2025...
prodeals

Βίντεο αποκαλύπτει την αλήθεια πίσω από τη διάσημη σκηνή με τον κροκόδειλο του Τ.Μποντ 

Οι θαυμαστές της ταινίας έμειναν άναυδοι όταν έμαθαν ότι στην εμβληματική σκηνή από το «Live and Let Die»

Βίντεο αποκαλύπτει την αλήθεια πίσω από τη διάσημη σκηνή με τον κροκόδειλο του Τ.Μποντ 

Viral έχει γίνει ένα βίντεο που δείχνει πώς οι κασκαντέρ γύρισαν τη διάσημη σκηνή με τον κροκόδειλο του Τζέιμς Μποντ.

Οι θαυμαστές της ταινίας έμειναν άναυδοι όταν έμαθαν ότι στην εμβληματική σκηνή από το «Live and Let Die» χρησιμοποιήθηκαν αληθινά ερπετά.

Ενώ οι δημιουργοί της ταινίας είχαν δηλώσει ότι δεν χρησιμοποιήθηκαν μαριονέτες ή μοντέλα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, το βίντεο αποδεικνύει πόσο επικίνδυνο ήταν το ακροβατικό.

Στο τελικό μοντάζ, ο Μποντ εμφανίζεται να διαφεύγει πάνω από μια λίμνη πατώντας στην πλάτη τριών κροκοδείλων. Όμως τα αποσπάσματα δείχνουν πόσο κοντά ήρθε ο κασκαντέρ Ross Heilman, γνωστός και ως Ross Kananga, που αντικατέστησε τον Ρότζερ Μουρ, με τα άγρια θηρία.

Το κατόρθωμα αυτό είναι ακόμη πιο σπουδαίο, δεδομένου ότι ο πατέρας του Kananga φέρεται να είχε φαγωθεί από κροκόδειλο.

Η σκηνή χρειάστηκε πέντε λήψεις και φαίνεται πως ο Kananga έπεσε στο νερό αρκετές φορές και υπέστη τραυματισμούς.

Στην πρώτη λήψη, ο Kananga καταφέρνει να περάσει τα δύο πρώτα ζώα με ταχύτητα πριν το τρίτο προσπαθήσει να τον χτυπήσει.

Βυθίζεται στο νερό και πρέπει να ανασηκωθεί, ενώ ο κροκόδειλος συνεχίζει να χτυπιέται άγρια πίσω του.

Με το δεύτερο και τρίτο γύρισμα, τα θηρία είναι έτοιμα και αρχίζουν αμέσως να τον χτυπούν καθώς πέφτει ξανά, ενώ κάποια στιγμή προσπαθεί να κρατήσει ένα από αυτά κάτω.

Στο τελευταίο γύρισμα, ο Kananga καταφέρνει να περάσει όλη τη διαδρομή πριν το παπούτσι του γαντζωθεί στο δόντι του τελευταίου κροκόδειλου. Τελικά βγήκε με τα πόδια. Ο κροκόδειλος τον δάγκωσε και ο διάσημος κασκαντέρ χρειάστηκε ράμματα.

Τα ζώα ήταν στερεωμένα στον πυθμένα του νερού με βαρίδια, αλλά όπως δείχνουν τα βίντεο, τα πανίσχυρα σαγόνια και οι ουρές τους δεν είχαν συγκρατηθεί για να είναι οι σκηνές πιο φυσικές.

Περίπου δώδεκα κροκόδειλοι χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, οι οποίοι προήλθαν από μια φάρμα στην Τζαμάικα που ανήκε στον Kananga. Ο κασκαντέρ κληρονόμησε τη φάρμα από τον πατέρα του, παλαιστή κροκοδείλων, τον οποίο έφαγε ένα από τα ζώα σύμφωνα με τον Moore, ο οποίος μίλησε γι’ αυτό στο ντοκιμαντέρ «Inside Live and Let Die».

Το συγκλονιστικό βίντεο έχει αφήσει πολλούς θαυμαστές άναυδους. «Ποτέ δεν πίστεψα ότι ήταν αληθινά, απλά κάποιο είδος μηχανής. Τώρα θα πρέπει να ξαναδώ την ταινία», έγραψε ένα άτομο στο Reddit.

«Αυτό θα μπορούσε να είχε πάει τρελά στραβά», πρόσθεσε ένας άλλος.

«Αυτός ο τύπος παραλίγο να φαγωθεί από κροκόδειλους στην τρίτη λήψη και μετά έκανε και τέταρτη; Θρύλος», είπε ένας τρίτος.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πολλοί ήλπιζαν ο Kananga να πληρώθηκε καλά, δεδομένου του πόσο επικίνδυνο ήταν το ακροβατικό. Έλαβε 60.000 δολάρια για τη δουλειά του το 1973, ποσό που ισοδυναμεί με περισσότερα από 450.000 δολάρια σήμερα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.