Ως πόλη με ιστορία χιλιάδων ετών και πολλά μουσεία, που ταυτόχρονα διαθέτει εξαιρετική γαστρονομία, «ζωντανή» νυχτερινή ζωή και ένα παλλόμενο από ζωή παραλιακό μέτωπο, παρουσιάζει τη Θεσσαλονίκη ο Οργανισμός Τουρισμού της, στην ετήσια ειδική έκδοση «European Cities Collection» του ταξιδιωτικού περιοδικού National Geographic Traveller για το 2023.
Το δεύτερο τεύχος της σειράς «European Cities Collection» απευθύνεται σε λάτρεις της ιστορίας και του πολιτισμού και σε ανθρώπους που συνδυάζουν την ταξιδιωτική εμπειρία με το Spa & Wellness. Μέσα από την θεματολογία του παρουσιάζει τις αστικές τουριστικές τάσεις, τις συναρπαστικές πολιτιστικές εκδηλώσεις και τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορεί να έχει αυτός που επισκέπτεται τις πόλεις της Ευρώπης.
«Σ’ αυτό το τεύχος ο αναγνώστης παρασύρεται να ζήσει μία σειρά αστικών περιπετειών όπως μία βουτιά σε γεωθερμικές πισίνες ή σε λίμνες μέσα στην πόλη, ποδηλατάδα σε μερικές από τις καλύτερες μητροπόλεις, εκδρομές πεζοπορίας στης φύση σε περιοχές που βρίσκονται περιαστικά και περιήγηση σε ιστορικά τουριστικά θέρετρα και ξενοδοχεία.
Όπως επισημαίνει ο αρχισυντάκτης του, Zane Henry, “ένας από τους καλύτερους τρόπους για να συνδεθείς με μια πόλη είναι να την εξερευνήσεις μόνος σου”» αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωσή του ο Οργανισμός Τουρισμού και εξηγεί πως στην έκδοση παρουσιάζεται το προφίλ της Θεσσαλονίκης ως του δεύτερου μεγαλύτερου αστικού κέντρο της Ελλάδας, που όμως έχει το χρίσμα της UNESCO ως η μοναδική ελληνική πόλη που πέτυχε την ένταξή της στο Δίκτυο Δημιουργικών Πόλεων Γαστρονομίας.
Με το πλεονέκτημα της κυκλοφορίας του σε πάνω από 20 χώρες, επισημαίνεται στην ανακοίνωση, «το National Geographic Traveller έχει δυναμικό κοινό σε ανθρώπους υψηλού εισοδήματος που αγοράζουν premium μάρκες και ενδιαφέρονται για τον πολιτισμό, την γαστρονομία, την περιπέτεια και τα πολυτελή ταξίδια.
Οι αναγνώστες μπορούν να βρουν την European Cities Collection 2023 διαδικτυακά στο site του National Geographic Traveller. Η παρουσία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην έκδοση αυτή, εντάσσεται στην στρατηγική προβολή της Θεσσαλονίκης που υλοποιεί στη Μεγάλη Βρετανία».