Το Netflix, ετοιμάζεται να βάλει τέλος στο «τζάμπα» καθώς πριν μερικές ώρες πρόσθεσε ένα νέο χαρακτηριστικό, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες του να μεταφέρουν το προφίλ τους σε κάποιον άλλο λογαριασμό.

Προφανώς η λειτουργία αυτή προετοιμάζει το έδαφος για το τέλος της κοινής χρήσης λογαριασμών και κωδικών, κάτι που ήρθε να επιβεβαιώσει τώρα ο streaming γίγαντας.

Συγκεκριμένα, το Netflix μόλις αποκάλυψε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το πιο πρόσφατο τρίμηνο και στο πλαίσιο αυτό ξεκαθάρισε πότε θα αρχίσει να κυνηγά τους συνδρομητές που μοιράζονται τον κωδικό τους με άλλους.

Και επίσημα, λοιπόν, από το 2023 το Netflix θα βάλει τέλος στο φαινόμενο, ζητώντας από τους χρήστες να πληρώνουν επιπλέον χρήματα αν θέλουν να έχουν στον ίδιο λογαριασμό και κάποιο προφίλ που δεν ανήκει στο νοικοκυριό τους.

Για την ιστορία, τον Μάρτιο το Netflix είχε ξεκινήσει ένα πείραμα σε τρεις χώρες, τη Χιλή, την Κόστα Ρίκα και το Περού, οπού ζητούσε έξτρα χρέωση για όσους δε ζουν στο ίδιο σπίτι με τον κύριο κάτοχο του λογαριασμού και μοιράζονται τον κωδικό του.

Αυτή φαίνεται πως θα είναι η στρατηγική που θα ακολουθήσει το Netflix από τη νέα χρόνια, τονίζοντας ξανά πως σκοπεύει να αρχίσει ευρέως να ζητά επιπλέον χρήματα για την κοινή κωδικών σε δύο περίπου μήνες από τώρα.

Φυσικά, αυτή δε θα είναι η μοναδική επιλογή για τους χρήστες, αφού το Netflix έχει στα σκαριά και το νέο Basic πακέτο. Αυτή η φθηνότερη επιλογή θα κάνει το ντεμπούτο της στις 3 Νοεμβρίου, κοστίζοντας €5,99 σε ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γαλλία, έχοντας ωστόσο κάποια μειονεκτήματα.

Συγκεκριμένα, η ποιότητα της εικόνας θα περιορίζεται σε 720p ανάλυση, ενώ οι χρήστες θα βλέπουν από 4 έως 5 λεπτά διαφημίσεις ανά μία ώρα. Συγχρόνως, θα λείπει και η δυνατότητα κατεβάσματος περιεχομένου για offline προβολή.

Πέρα από την πρόθεσή του να βάλει τέλος στην κοινή χρήση κωδικών, στο πλαίσιο της αποκάλυψης των οικονομικών του αποτελεσμάτων, το Netflix έδωσε στα φώτα της δημοσιότητας και νέα στατιστικά για τη βάση των συνδρομητών του. Συγκεκριμένα, μάθαμε πως το τελευταίο τρίμηνο ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο για την υπηρεσία, η οποία πρόσθεσε 2.4 εκατομμύρια συνδρομητές.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

">