Ο γνωστός σκηνοθέτης Πάνος Κοκκινόπουλος, κατά τη διάρκεια συνέντευξής του, αποκάλυψε μεταξύ άλλων πιο είναι το έγκλημα που δεν άντεξε να «παίξει».
Παράλληλα, μοιράστηκε ιστορίες από την καριέρα του και τις σειρές τους, όπως η «Ανατομία ενός εγκλήματος», η «10η Εντολή» και ο «Κόκκινος Κύκλος», ενώ έδωσε τη δικιά του ερμηνεία για τη δολοφονία της Καρολάιν στα Γλυκά Νερά τον Μάιο του 2021.
«Ο αγαπημένος μου ήταν ανέκαθεν ο Χίτσκοκ. Ασχολούμαι με αυτό από το 1992, οπότε με έχουν συνδέσει με τα εγκλήματα. Κι εγώ όποτε ακούω για ένα έγκλημα, ψάχνω να δω τι έγινε. Ήταν ζαριά τότε αυτό, κάναμε για πρώτη φορά special εφέ», αποκάλυψε αρχικά ο Πάνος Κοκκινόπουλος.
«Όταν μας φώναξε πρώτη φορά ο Μίνωας Κυριακού στο γραφείο του για να μας γνωρίσει, μου είπε εκ των υστέρων ότι στην αρχή περίμενε ότι θα μπουν δύο αγριάνθρωποι… και μπήκαν δύο κανονικοί», ανέφερε στη συνέχεια.
Το έγκλημα που δεν άντεξε να «παίξει»
Ο Πάνος Κοκκινόπουλος αποκάλυψε ποιο αληθινό έγκλημα δεν μπόρεσε να μεταφέρει σε ταινία ή σειρά.
«Η υπόθεση του Μανώλη Δουρή με σόκαρε τόσο πολύ που δεν την έκανα. Δε μπορώ, με τα μικρά παιδιά με πιάνει κάτι και δε μπορώ. Ο ρόλος του δολοφόνου ταίριαζε «γάντι» στην Καριοφυλλιά Καραμπέτη. Εγώ προτιμώ ηθοποιούς που δεν το δείχνουν. Αν θέλω να κάνω έναν σατανά, θα βάλω έναν άγγελο να το κάνει».
Παραμονή της Πρωτοχρονιάς του 1994, ο 6χρονος γιος του Μανώλη και της Γεωργίας Δουρή άργησε να επιστρέψει στο σπίτι του στην Ερμιόνη.
Η αστυνομία ειδοποιήθηκε και οι έρευνες άρχισαν άμεσα. Το παιδί βρέθηκε τελικά νεκρό και σεξουαλικά κακοποιημένο από τον ίδιο τον Μανώλη Δουρή.
Υπάρχει το τέλειο έγκλημα; – Τι λέει για τα Γλυκά Νερά
Ο σκηνοθέτης μίλησε και για το τέλειο έγκλημα αλλά και για το πώς αντέδρασε όταν έμαθε για τη δολοφονία της Καρολάιν στα Γλυκά Νερά.
«Φυσικά και υπάρχει το τέλειο έγκλημα, υπάρχουν τόσα που δεν έχουν λυθεί. Την ημέρα που μου τηλεφώνησε η κόρη μου και μου είπε για το έγκλημα στα Γλυκά Νερά, διαβάζω ότι βρέθηκε πνιγμένο το σκυλάκι και λέω: αυτός το έκανε, είναι έγκλημα μίσους, δε μπορεί να μπήκαν ληστές μέσα στο σπίτι και να σκότωσαν και το κουτάβι.
Ο δολοφόνος δεν γυρνάει πάντα στον τόπο του εγκλήματος. Όταν γυρίζει όμως, υπάρχουν δύο λόγοι: ή θέλει να καμαρώσει το έργο του ή θέλει να συλληφθεί», είπε χαρακτηριστικά ο Πάνος Κοκκινόπουλος.