Ο Πέτρος Γαϊτάνος μιλώντας σε δημοσιογράφο πρωινής τηλεοπτικής εκπομπής, εξέφρασε την άποψή του για τη χρήση του Ηρωδείου, σημειώνοντας την ανάγκη να διαφυλάσσεται η τέχνη και να τηρούνται συγκεκριμένοι κανόνες στους χώρους πολιτισμού, ενώ τόνισε ότι τα ρεπερτόρια των νυχτερινών κέντρων δεν είναι τέχνη.
Επιπλέον, ο Πέτρος Γαϊτάνος σχολίασε το διασκευασμένο ζεϊμπέκικο του Μανώλη Αγγελόπουλου.
Όπως είπε για τη διασκευή, την έκανε για να τραβήξει την προσοχή, ενώ παραδέχτηκε πως κάποιες φορές χορεύει κι ο ίδιος.
«Θέλησα να το πω σε μορφή μπαλάντας για να τραβήξω την προσοχή και να θυμίσω ότι δεν πρέπει να επενδύουμε σε αυτή τη ζωή, γιατί υπάρχει ο θάνατος, όχι ως κακό, αλλά ότι πρέπει να τα κάνουμε όλα με μία συναίσθηση.
Καμία φορά χορεύω ζεϊμπέκικο, τόσα χρόνια με τις συναυλίες προκύπτει», δήλωσε για τη «Μολυβιά», το ζεϊμπέκικο του Μανώλη Αγγελόπουλου που κυκλοφορεί διασκευασμένο.
Σχετικά με το Ηρώδειο και τους καλλιτέχνες που εμφανίζονται εκεί, δήλωσε πως το ρεπερτόριο που παρουσιάζεται σε ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, δεν αρμόζει σε έναν τέτοιο χώρο.
«Πώς μπορείς να βάλεις όρια στην έκφραση της Τέχνης; Όμως από την άλλη, τι είναι Τέχνη; Δεν πρέπει να φρουρούνται κάποιοι χώροι και να κρατούν κάποιους κανόνες;
Το ρεπερτόριο στα νυχτερινά κέντρα δεν είναι τέχνη. Από την άλλη, ποιοι είναι αυτοί που διεκδικούν το Ηρώδειο μέσα από το Φεστιβάλ; Οι ίδιοι και οι ίδιοι».
Τέλος, τόνισε πως θα έπρεπε οι άνθρωποι που βρίσκονται στο Ηρώδειο να έχουν στενή σχέση με αυτό που ονομάζουμε «υψηλή τέχνη».
«Θα πρέπει να υπάρχει μια πιο αξιοκρατική κατάσταση, να υπάρχει εναλλαγή καλλιτεχνών και παραγωγών και να πηγαίνουν άνθρωποι που να έχουν σχέση με την πραγματική τέχνη και αν είναι δυνατόν, την υψηλή», δήλωσε κλείνοντας.