Οι ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις προωθούν την wοke ατζέντα διαφημίζοντας συνέχεια το πρόσωπο την ημερών, την Μαρίνα Σάττι.
🧵 1/6 Ελληνική μουσική βιομηχανία (ΙΙΙ)
Στο 3ο μέρος παραθέτουμε σκηνές από διάφορα μουσικά κλιπ με θεματολογία που τηρεί όλες τις προδιαγραφές να θεωρηθεί προπαγάνδα της ΝΤΠ.
Όπως το πρόσωπο των ημερών η #Σαττι : Απενεχοποίηση των λάθρο με την προώθηση αφρικανών χορευτών. pic.twitter.com/JQnO5pGtml— Παρατηρητήριο Διαφημίσεων (@pdiafimisewn) March 16, 2024
Πιο συγκεκριμένα οι ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις προωθούν συνεχώς ένα συγκεκριμένο κλιπ από τα τραγούδια της στο οποίο εμφανίζονται Αφρικανοί χορευτές.
Υπενθυμίζεται ότι η Μαρίνα Σάττι θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στη Eurovision με το τραγούδι “Ζάρι”.
Από την άλλη, υπάρχει και ο woke καπιταλισμός. Ο όρος αυτός, σύμφωνα με την Wikipedia, «περιγράφει τα εμπορικά σήματα που χρησιμοποιούσαν πολιτικά προοδευτικά μηνύματα ως υποκατάστατο για καπιταλιστική μεταρρύθμιση[, με πολλά παραδείγματα που περιλαμβάνουν διαφημιστικές εκστρατείες σχεδιασμένες να προσελκύουν τους millennials, οι οποίοι συχνά έχουν πιο φιλελεύθερες κοινωνικές απόψεις από τις προηγούμενες γενιές». Κορυφαίες εταιρείες της υφηλίου φροντίζουν να αλλάξουν το marketing και τις διαφημιστικές τους εκστρατείες, προκειμένου να μην μπουν στο στόχαστρο των “wokes” και ξαφνικά βρεθούν αντιμέτωπες με εκστρατείες “cancel”.