Mήνυση για παραβίαση εμπορικού σήματος έκανε το brand «Rhode» στη Χέιλι Μπίμπερ, λίγες ημέρες μετά την κυκλοφορία της νέας της σειράς περιποίησης δέρματος.

Το μοντέλο χρησιμοποίησε το μεσαίο της όνομα, που είναι «Rhode» για να κυκλοφορήσει τη σειρά προϊόντων της. Όμως, αυτό είναι και το όνομα που χρησιμοποιεί και το άλλο brand.

Σύμφωνα με τη μήνυση που κατατέθηκε εναντίον της, το brand που συνεργάζεται με luxury καταστήματα, ιδρύθηκε το 2013 από τους Purna Khatau και Phoebe Vickers. «Έχουμε αφιερώσει τους εαυτούς μας σε αυτό το brand με πολλές προσωπικές θυσίες και εργασία, ώστε να φτάσουμε εδώ που είμαστε σήμερα», αναφέρεται μεταξύ άλλων στη μήνυση.

Οι δύο γυναίκες έχουν την αποκλειστικότητα του εμπορικού σήματος και για αυτόν ακριβώς τον λόγο, προχώρησαν στη μήνυση της σειράς της Χέιλι Μπίμπερ. «Το λανσάρισμα της σειράς με το όνομα του δικού μας brand δημιουργεί μπέρδεμα στην αγορά και πλήττει την επιχείρησή μας».

Τόνισαν μάλιστα, πως και τα social media συμβάλλουν στη σύγχυση αυτή του αγοραστικού κοινού, καθώς τόσο το μοντέλο, όσο και ο σύζυγός της, Τζάστιν Μπίμπερ προωθούν την σειρά της Χάιλι μέσω του Instagram, όπου απευθύνονται σε παραπάνω από 45 εκατ. ακόλουθους.

Όπως αναφέρουν οι Purna Khatau και Phoebe Vickers, η Χέιλι είχε προσπαθήσει πολλές φορές στο παρελθόν να αγοράσει το όνομα αυτό για το brand της, όμως της το είχαν αρνηθεί.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!