Για την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στην Ελλάδα μίλησε στην τηλεόραση του Star, ο ambassador του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης, κ. Κώστας Σκαγιάς.

Ο κ. Σκαγιάς σχολίασε, επίσης, το θέμα που έχει προκύψει από αναφορές τουριστών στα social media για τις τιμές των τουριστικών επιχειρήσεων στο νησί.

Τόνισε ιδιαίτερα το γεγονός ότι τα νησιά των Κυκλάδων, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη έχουν επενδύσει στην παροχή υψηλού επιπέδου τουριστικών υπηρεσιών και για το λόγο αυτόν στοχεύουν στον εύπορο επισκέπτη που έχει τη δυνατότητα να δαπανήσει αρκετά χρήματα για να ζήσει την αυθεντική ελληνική φιλοξενία στον τόπο μας.

«Τα νησιά μας είναι μπιμπελό» είπε χαρακτηριστικά στη δημοσιογράφο του τηλεοπτικού καναλιού Star, εξηγώντας ότι εξαιτίας της μικρής τους έκτασης και των περιορισμένων φυσικών πόρων που διαθέτουν, δεν μπορούν, πλέον, να απευθύνονται στις μάζες αλλά σε υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου τουρίστες.

Ο Ambassador του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης, αναφέρθηκε στην αύξηση των αεροπορικών αφίξεων μέχρι και τον Απρίλιο που σημειώθηκε σε ολόκληρη τη χώρα, της τάξης του 18,7% και προέβλεψε, ωστόσο, ότι η σαιζόν θα εξελιχθεί ομαλά, τουλάχιστον όσον αφορά τη Μύκονο και τα υπόλοιπα νησιά των Κυκλάδων.

«Δεν ξέρω να σας πω με σιγουριά για την Κρήτη και για τη Ρόδο, αλλά τουλάχιστον όσον αφορά τη Μύκονο και τη Σαντορίνη, προβλέπω να εξελίσσεται ομαλά και με αύξηση στις κρατήσεις. Αρχικά, είχαμε μία συγκρατημένη αισιοδοξία εξαιτίας και των ανταγωνιστών μας που έχουν αρχίσει πλέον να επανέρχονται στο προσκήνιο, όπως η Τουρκία που λόγω της υποτίμησης της λίρας της, έχει ρίξει αρκετά τις τιμές καθώς και η Αίγυπτος, η Τυνησία και το Μαρόκο. Ωστόσο, δεν επαναπαύομαστε στις δάφνες μας και αυτό φαίνεται από τη θετική πορεία την οποία διαγράφει η μέχρι τώρα τουριστική κίνηση στα νησιά μας.»

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Καταλήγοντας, ο κ. Σκαγιάς είπε ότι «Δεν θα πρέπει να μείνουμε στα νούμερα του Απριλίου. Να προσπαθήσουμε περισσότερο, να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό στις υπηρεσίες μας για να μπορούμε να έχουμε επαναλαμβανόμενους πελάτες. Ο αγώνας στον τουρισμό δεν σταματά ποτέ γιατί ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.»