Είναι το beach bar που όταν πρωτολειτούργησε, το καλοκαίρι του 2015, όντας χτισμένο με πέτρα σε ένα βράχο πάνω από την παραλία Παράγκα στη Μύκονο, εναρμονισμένο απόλυτα με το φυσικό περιβάλλον, έκρυβε πίσω από τις καλαμιές, ένα μικρό μυστικό. Οι υπάλληλοι του φιλοξενούνταν σε κοντέινερ που ήταν ντυμένα σε χρώματα παραλλαγής, ζώντας κάτω από ιδιαίτερα σκληρές και απάνθρωπες συνθήκες.
Σήμερα όμως, τα πράγματα φαίνεται να έχουν αλλάξει ολοκληρωτικά και προς το καλύτερο.
Οι Γερμανοί συνδιοκτήτες Τόμας Χέιν και Μάριο Χέρτελ μαζί με το νέο μεγάλο επενδυτή τη πριβέ λέσχη «Soho House» που έδωσε περίπου 60 εκατ. Ευρώ για να εξαγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο του «Scorpios», αποφάσισαν ότι είχε φτάσει η στιγμή να επενδύσουν όχι μόνο στην εξέλιξη της επιχείρησης αλλά και στους 450 υπαλλήλους τους, που δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό σε μια ιδιαίτερα απαιτητική τουριστική σεζόν.
Άλλωστε το αποτέλεσμα της προσήλωσης και του ζήλου που δείχνει ο κάθε ένας εργαζόμενος ξεχωριστά στο αντικείμενο του, αποτυπώνεται στο τελικό «Ζ» των ταμειακών μηχανών της επιχείρησης, ο τζίρος της οποίας φτάνει και τα 30 εκατ. Ευρώ σε διάστημα μόλις πέντε μηνών, από τις αρχές του Μάη έως το τέλος του Σεπτέμβρη.
Έτσι εξηγείται γιατί ο βοηθός σερβιτόρου αμείβεται με μισθό διευθυντή τραπέζης, περίπου 3.200 ευρώ το μήνα και ένας σομελιέ με 5.000 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνονται τα φιλοδωρήματα που στο σύνολο τους αγγίζουν το 1 εκατ ευρώ κάθε καλοκαίρι.
Σημειώνεται ότι, στη Μύκονο, οι ντόπιοι έχουν επιβάλει ταρίφα 2.500 ευρώ το κεφάλι για κάθε εργαζόμενο που ψάχνει στέγη το καλοκαίρι. Κι όταν λέμε στέγη, δεν εννοούμε κάποιο δίκλινο ή έστω τρίκλινο δωμάτιο, καινούργιο ή ανακαινισμένο με τις στοιχειώδης ανέσεις αλλά δωμάτια- τρώγλες από 15 τ.μ έως 50 τ.μ, μέσα στα οποία στοιβάζονται 8-10 κρεβάτια.
Βάσει αυτών των δεδομένων λοιπόν, οι υπεύθυνοι του Scorpios προχώρησαν σε μια έξυπνη κίνηση. Αντί να δίνουν τεράστια χρηματικά ποσά κάθε καλοκαίρι ψάχνοντας να νοικιάσουν δωμάτια για το προσωπικό τους, αγόρασαν μια μεγάλη έκταση στην περιοχή Άνω Μερά και έχτισαν ένα αληθινό boutique hotel προκειμένου να φιλοξενηθούν οι εργαζόμενοι. Πρόκειται για επένδυση που κόστισε περίπου 10 εκατ. ευρώ.
Τα δωμάτια είναι αυστηρά δίκλινα, περιλαμβάνουν κουζίνα, μπάνιο και βεράντα, ενώ στον περιβάλλοντα χώρο αναμένεται να φτιαχτούν γήπεδα μπάσκετ και τένις που θα λειτουργούν ως εργαλεία αποσυμπίεσης από το στρες της καθημερινότητας. Σε αυτό συμβάλουν και δυο εργασιακοί ψυχολόγοι που έχει προσλάβει ο Scorpios για να κουράρουν το προσωπικό, βοηθώντας τους να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του διάσημου πλέον beach bar.
Η επένδυση περιλαμβάνει την άμεση κατασκευή περισσότερων κλινών και χώρων αναψυχής, καθώς η ανακατασκευή του ξενοδοχείου San Giorgio και η μετατροπή του σε ένα ακόμη παράρτημα της λέσχης «Soho House», θα δημιουργήσει περισσότερες θέσεις εργασίας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.