ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Μύκονος: Τουρίστες καταγγέλλουν εστιατόριο για υπερχρέωση ενώ ήταν πλήρως ενημερωμένοι για τις τιμές πριν το επιλέξουν

Ο λογαριασμός που πήραν Βρετανοί, έγινε θέμα στην Daily Mail

Μύκονος: Τουρίστες καταγγέλλουν εστιατόριο για υπερχρέωση ενώ ήταν πλήρως ενημερωμένοι για τις τιμές πριν το επιλέξουν

Η χλιδή που πρεσβεύει η Μύκονος αντικατοπτρίζεται σε όλους τους τομείς. Από την διαμονή, την τιμή της ξαπλώστρας, το φαγητό, ακόμα και το ποτό.

Οι τιμές σε όλο το νησί μπορεί να είναι κάπως «τσιμπημένες» ωστόσο το που θα επιλέξεις να φας και με τι budget είναι αποκλειστικά δική σου επιλογή,

Έτσι, εστιατόριο φέρεται να έχει δεχτεί δεκάδες αρνητικές κριτικές για την υπερχρέωση των γευμάτων και των ποτών που προσφέρει χωρίς ωστόσο να αναγκάζει τους πελάτες του να καθίσουν σε αυτό.

Βρετανοί παραθεριστές ισχυρίζονται ότι το παραλιακό εστιατόριο είναι μια «απάτη» που παρασύρει τους τουρίστες στο εσωτερικό του πριν τους παρουσιάσει λογαριασμούς έως και 1.200 ευρώ.

Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ισχύει καθώς οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν το μενού και τις τιμές του πριν καν καθίσουν σε κάποιο μαγαζί , αλλά και πριν παραγγείλουν κοιτώντας απλά τον κατάλογο.

Δημοσίευμα της Daily Mail ωστόσο αναφέρει ότι για ένα εστιατόριο φέρεται να «έχει γίνει μια σειρά παραπόνων από πελάτες που δεν γνώριζαν τις υψηλές τιμές για τα γεύματα και τα ποτά». Από τα φερόμενα θύματα, ήταν ένα ζευγάρι Βρετανών που «έπαθε το σοκ της ζωής του όταν τους δόθηκε ο λογαριασμός στο beach bar του εστιατορίου».

«Οι νιόπαντροι Λίντσεϊ Μπριν και Άλεξ πέρασαν από το εστιατόριο για ένα γρήγορο σνακ ένα απόγευμα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους» γράφει το δημοσίευμα παραθέτοντας την περιγραφή της Λίντσεϊ: «Μας είπαν αμέσως θέλετε στρείδια; Ήταν πολύ επιθετικοί. Είπαμε ναι και εκείνος είπε «μια ντουζίνα»;, Οπότε είπαμε ναι γιατί μια ντουζίνα είναι μια τυπική παραγγελία».

Και συνέχισε ισχυριζόμενη ότι «όταν ήμασταν έτοιμοι να φύγουμε, πήγα στην τουαλέτα και έβαλαν τον άνδρα μου να πάει σε ένα δωμάτιο στο πίσω μέρος του καταστήματος για να πληρώσει, κάτι που είναι περίεργο. Του έδωσαν τον λογαριασμό και ήταν πάνω από 400 ευρώ. Ήταν σοκαρισμένος και ζήτησε εξηγήσεις».

Παρόμοια είναι και η ιστορία της 43χρονης Σέριλ, όταν ισχυρίστηκε ότι η παρέα των φίλων της «παραπλανήθηκε και πλήρωσε πάνω από 1.300 λίρες για δύο πιάτα, μια σαλάτα και ψωμί. Η Τζέσικα με τον Άνταμ, ένα νεαρό ζευγάρι, υποστήριξαν ότι κλήθηκαν να πληρώσουν «800 ευρώ για δύο ποτά, τέσσερα καβουροπόδαρα και μια σαλάτα στο γνωστό εστιατόριο».

Το δημοσίευμα βέβαια δεν φαίνεται να αναφέρει πώς οι δυσαρεστημένοι πελάτες ήταν από πριν ενημερωμένοι για τις υψηλές τιμές του καταστήματος και ήταν δική τους επιλογή να προχωρήσουν στην παραγγελία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.