Στις 4.000 ανέρχονται οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τον όρο «Μακεδονικό» είτε στην ονομασία είτε στα προϊόντα τους και πρέπει να προλάβουν να τον κατοχυρώσουν στους ευρωπαϊκούς και διεθνείς οργανισμούς πνευματικής ιδιοκτησίας μέχρι να ολοκληρωθεί η συμφωνία για την ονομασία με την πΓΔΜ.
Τη σχετική επισήμανση έκανε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ) Αθανάσιος Σαββάκης, τονίζοντας για άλλη μια φορά ότι το ονοματολογικό έπρεπε να λυθεί και να μην χρονίζει.
«Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να κινηθούν γρήγορα», υπογράμμισε ο κ. Σαββάκης κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής συνάντησης προθέτοντας ότι μέχρι πριν από λίγο καμία ελληνική επιχείρηση δεν είχε κατοχυρώσει στον Παγκόσμιο Οργανισμό Διανοητικής Ιδιοκτησίας (World Intellectual Property Organization – WIPO) το προϊόν του ως «Μακεδονικό». Αντίθετα το είχαν κάνει δύο επιχειρήσεις από την πΓΔΜ.
Οπως σημείωσε και ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ΣΒΒΕ Γιάννης Σταύρου το κόστος δεν είναι αμελητέο. Για την κατοχύρωση σε ευρωπαϊκό επίπεδο το κόστος μαζί με την αμοιβή του νομικού συμβούλου φθάνει τα 2.000 ευρώ, ενώ στον Παγκόσμιο Οργανισμό φθάνει τα 8.000 ευρώ. Και αυτό ανά προϊόν.
O κ. Σαββάκης δήλωσε ότι ΣΒΒΕ για να υποστηρίζει τις ελληνικές επιχειρήσεις προσφέρει την απαραίτητη νομική και διαδικαστική υποστήριξη σε οποιαδήποτε ελληνική επιχείρηση για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας κατοχύρωσης εμπορικού σήματος που περιέχει τον όρο «Μακεδονία».
Μιλώντας για την ανάδειξη του ΣΒΒΕ ως κοινωνικού εταίρου ο κ. Σαββάκης σημείωσε ότι ήταν πάγιο αίτημα του Συνδέσμου εδώ και χρόνια καθώς υπάρχει κενό εκπροσώπησης της ελληνικής μεταποίησης προσθέτοντας ότι σχεδόν το μισό της ελληνικής βιομηχανικής δρατηριότητας προέρχεται από επιχειρήσεις του «βορειοελλαδικού τόξου».
Πηγή: Οι 4.000 επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το brand name «Μακεδονία» πρέπει να σπεύσουν να το κατοχυρώσουν | iefimerida.gr