Αυξήσεις από 0,20 ευρώ έως 0,50 ευρώ επιβάλλονται από τα μεσάνυχτα της Τρίτης, 8 προς Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019 στα διόδια της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου.

Παράλληλα, από την 1η Φεβρουαρίου θα τεθούν σε εφαρμογή και οι νέες τιμές για τα ηλεκτρονικά συνδρομητικά προγράμματα.

Οι αυξήσεις καθορίζονται με βάση το όχημα. Ξεκινούν από 0,20 ευρώ και φτάνουν στα 0,50 ευρώ.

Ειδικότερα, η τιμή της απλής διέλευσης των επιβατικών αυτοκινήτων αυξάνεται στα 13,50 ευρώ από τα 13,30 ευρώ που ισχύει σήμερα.

Ειδικά όσον αφορά στην απλή διέλευση των επιβατικών αυτοκινήτων, η τιμή των διοδίων διαμορφώνεται στα 13,50 ευρώ, από τα 13,30 ευρώ που ισχύει σήμερα.

Αναλυτικά, οι νέες τιμές για την απλή διέλευση διαμορφώνονται ως εξής ανά κατηγορία οχήματος:

  • Επιβατικά αυτοκίνητα 13,50 ευρώ
  • Φορτηγά με δύο άξονες 20,30 ευρώ
  • Φορτηγά με τρεις άξονες 33,00 ευρώ
  • Φορτηγά με τέσσερις άξονες και άνω 42,00 ευρώ
  • Φορτηγά με πέντε άξονες και άνω 42,00 ευρώ
  • Λεωφορεία μέχρι 20 θέσεις 30,50 ευρώ
  • Λεωφορεία από 20 έως 40 θέσεις 43,00 ευρώ
  • Λεωφορεία άνω των 40 θέσεων 66,00 ευρώ

Ποιες τιμές διατηρούνται ως έχουν

Σύμφωνα με την «Γέφυρα Α.Ε.». ως έχουν διατηρούνται τιμές διέλευσης με στόχο τη διευκόλυνση των τακτικών χρηστών και της τοπικής κοινωνίας. Ειδικότερα, διατηρούνται ως έχουν οι εξής τιμές:

  • Του συνδρομητικού εκπτωτικού προγράμματος ΓΕΦΥΡΑ E-pass για επιβατηγά Ι.Χ.
  • Της κάρτας “Aller-Retour” (κλιμάκωση μέχρι 5 ώρες).
  • Της απλής διέλευσης για μοτοσικλέτες.
  • Της κάρτας 10 διελεύσεων για μοτοσικλέτες.
  • Του συνδρομητικού προγράμματος για καρκινοπαθείς και νεφροπαθείς «Ειδική Κάρτα Υγείας».
  • Της εκπτωτικής διέλευσης ΑμεΑ (με την επίδειξη της σχετικής μπλε κάρτας).
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σε ανακοίνωσή της, η εταιρεία «Γέφυρα» Α.Ε. αναφέρει ότι «πρόκειται για την πρώτη τιμαριθμική αναπροσαρμογή διοδίων της γέφυρας από το 2011, η οποία υπήρξε αναγκαία, προκειμένου να εξασφαλιστεί η οικονομική και δομική υγεία μίας εθνικής υποδομής ζωτικής σημασίας, μέσω της τήρησης των συμβατικών υποχρεώσεων της παραχωρησιούχου εταιρείας έναντι των δανειστών του έργου, χωρίς επιπτώσεις στον προϋπολογισμό της δομικής συντήρησής του, δεδομένου ότι η ζεύξη Ρίου – Αντιρρίου εισέρχεται στο 15ο έτος λειτουργίας της, με τις σχετικές απαιτήσεις να γίνονται ακόμη πιο σημαντικές».