Αυτή είναι η νέα καμπάνια της Marketing Greece για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, η οποία παρουσιάστηκε στο Βερολίνο.
«Βούτα» είναι το ρήμα με το οποίο, στην καμπάνια «Oh My Greece | Unlock the Feeling», ο ντόπιος προτρέπει τον τουρίστα να βουτήξει το ψωμί στη σαλάτα. Βουτιά στα βαθιά θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και η πρώτη δημόσια παρουσίαση της νέας καμπάνιας της Marketing Greece, με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς, που έγινε σήμερα στο ελληνικό περίπτερο της μεγαλύτερης τουριστικής έκθεσης ITB 2019 στο Βερολίνο, παρουσία της υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά και της προϊσταμένης του ΕΟΤ Γερμανίας, Βίκυς Στρούμπου.
Η κ. Κουντουρά, μιλώντας για τη συνεργασία του ΕΟΤ με τη Μarketing Greece, τόνισε τη σημασία που έχουν οι συνέργειες στον τουρισμό. Είπε επίσης ότι η Ελλάδα είναι η μοναδική πολυνησιακή χώρα της Ευρώπης, που με την εθνική τουριστική πολιτική της έχει καταστεί παγκόσμιος ελκυστικός προορισμός για όλο το χρόνο, με επίκεντρο τις αυθεντικές εμπειρίες που αποτελούν κυρίαρχη τάση παγκοσμίως. Τόνισε ακόμη ότι το βίντεο αποτελεί μια εξαιρετική παραγωγή της Marketing Greece και η εν λόγω εκδήλωση αποτελεί την πρώτη κοινή επίσημη παρουσίαση στο εξωτερικό.
Από την πλευρά της, η κ. Στρούμπου υπογράμμισε ότι είναι ένα εξαιρετικό βίντεο, τα δικαιώματα του οποίου παραχωρούνται στον ΕΟΤ, για να το διοχετεύσει στο ευρύ δίκτυό του, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για τη θερμή υποδοχή, τα κολακευτικά σχόλια και την καθολική αποδοχή που έχει εισπράξει η καμπάνια μας σε αυτές τις λίγες εβδομάδες που βρίσκεται στον αέρα», δήλωσε η CEO της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα και πρόσθεσε: «Αυτή την εικόνα αποδοχής λαμβάνουμε και στο Βερολίνο».
Όπως τόνισε, «σε μια στιγμή προκλήσεων για τον ελληνικό τουρισμό, ερχόμαστε να αναδείξουμε μια ισχυρή αλυσίδα αξιών που χαρακτηρίζουν την Ελλάδα και προσφέρουμε απλόχερα στους επισκέπτες. Αμεσότητα, οικειότητα, ελευθερία. Αξίες που “ξεκλειδώνουν” το συναίσθημα και δημιουργούν μοναδικές, αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες».
«Σε αυτή τη σημαντική προσπάθεια η Marketing Greece έχει την αρωγή του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, στον οποίο και παραχωρήθηκε για χρήση ολόκληρο το υλικό της καμπάνιας» είπε η κ. Δρέττα και συμπλήρωσε: «Βασική μας αρχή, είναι ότι μέσα από τις δικτυώσεις, τις συνεργασίες, την ανταλλαγή καλών πρακτικών μπορούμε να γινόμαστε καλύτεροι και αποτελεσματικότεροι. Γι’ αυτό άλλωστε και υπάρχουμε. Για να λειτουργούμε πάντα σαν πολλαπλασιαστές θετικών μηνυμάτων και επικοινωνίας για τον ελληνικό τουρισμό και την Ελλάδα».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.