Την παρέμβαση των ελεγκτικών μηχανισμών του υπουργείου Οικονομικών προκάλεσε η αποκάλυψη για την δυσμενή κριτική ενός Αμερικανού τουρίστα στον παγκόσμιο τουριστικό οδηγό tripadvisor, έπειτα από μια δυσάρεστη εμπειρία που είχε σε εστιατόριο στην παραλία Πλατύς Γυαλός στη Μύκονο.
Ο Αμερικανός τουρίστας πλήρωσε μαζί με την παρέα του 836 ευρώ για έξι μερίδες καλαμάρι και εξι μπύρες, γράφοντας στην κριτική του ότι, αν και ζήτησε επανειλημμένα τον κατάλογο από την σερβιτόρα που τους εξυπηρέτησε, ο κατάλογος δεν ήρθε ποτέ στο τραπέζι τους.
Μάλιστα, σύμφωνα με άλλα δημοσιεύματα, κάποιοι Μυκονιάτες προέτρεψαν τον τουρίστα να καταγγείλει το περιστατικό στο Α.Τ. Μυκόνου, όμως, όταν πήγε εκεί, οι αστυνομικοί τον ενημέρωσαν ότι έπρεπε να τους είχε καλέσει επιτόπου, ώστε να είχαν πιθανότητες να πάρουν πίσω τα χρήματά τους.
Την ίδια μέρα, ο άτυχος τουρίστας πήρε τον δρόμο της επιστροφής για την πατρίδα του και, όταν επέστρεψε, εξέφρασε τα παράπονά του στο tripadvisor, κάνοντας λόγο για “απάτη”. O ιδιοκτήτης του καταστήματος, μιλώντας σε μέσο ενημέρωσης, εξέφρασε διαφορετική άποψη και ισχυρίστηκε ότι οι σερβιτόροι του είχαν προμηθεύσει με τιμοκαταλόγους την παρέα των Αμερικανών τουριστών.
Ωστόσο, πριν από λίγες ώρες, συγκεκριμένα στις 16:30 το μεσημέρι, στο εν λόγω κατάστημα εμφανίστηκε κλιμάκιο της Εφορίας , για να πραγματοποιήσει αιφνιδιαστικό έλεγχο.
Μάλιστα, ταυτόχρονα πραγματοποιούσαν ελέγχους στη Μύκονο και διαφορετικά κλιμάκια από Αθήνα και Κρήτη, αλλά και απο την τοπική Εφορία. Σύμφωνα με πληροφορίες στο εν λόγω κατάστημα εμφανίστηκαν πέντε άνδρες και μια γυναίκα, οι οποίοι και προέβησαν σε εξονυχιστικό έλεγχο των φορολογικών αρχείων της επιχείρησης.
Στα χέρια τους είχαν τόσο το επίμαχο δελτίο παραγγελίας, που ανάρτησε στο tripadvisor ο Αμερικανός τουρίστας, όσο και άλλα δελτία παραγγελίας που είχαν αναρτήσει μέρες πριν και άλλοι πελάτες, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τις υψηλές τιμές, ενώ παράλληλα κατήγγειλαν ότι είχαν πέσει θύματα παραπλάνησης από τους υπάλληλους του εστιατορίου.
Οι «Ράμπο» της Εφορίας φέρονται να αφαίρεσαν τους σκληρούς δίσκους από τους υπολογιστές και την ταμειακή μηχανή, προκειμένου να διασταυρώσουν αν ο καταστηματάρχης είχε φροντίσει να κόψει τις αποδείξεις που αντιστοιχούν στα δελτία παραγγελίας που έχουν αναρτήσει οι δυσαρεστημένοι πελάτες.
Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες, ο Αμερικανός τουρίστας φέρεται να πλήρωσε με την πιστωτική του κάρτα μέσω POS χωρίς να κοπεί η προβλεπόμενη από τη φορολογική νομοθεσία απόδειξη λιανικής πώλησης, κάτι που συνιστά αδίκημα φοροδιαφυγής, που επισύρει ποινές που φτάνουν μέχρι και την διακοπή λειτουργίας της επιχείρησης, ανάλογα με την αξία και το πλήθος των αποδείξεων που δεν εκδόθηκαν.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.