Η προσδοκία ενός καλύτερου κόσμου είναι συνήθως σύνθεση του συλλογικού «Εμείς» και του ατομικού «Εγώ». Το συλλογικό αφορά στο τι προσφέρει μία επιχείρηση στον τόπο, στην κοινωνία γενικότερα. Το ατομικό εστιάζει στο κοινωνικό όφελος που απολαμβάνει ο πολίτης – καταναλωτής.
Όσο οι επιχειρήσεις διαμορφώνουν πλαίσιο εταιρικής υπευθυνότητας που ανταποκρίνεται σε κοινές αξίες και προσδοκίες, τόσο ισχυροποιείται η αντιλαμβανόμενη αντίληψη ότι «ένας καλύτερος κόσμος» είναι εφικτός στόχος.
Η αξιοποίηση του εταιρικού κεφαλαίου προς όφελος του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου, η ενίσχυση του ατομικού «επιχειρείν», η βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος, οι πράξεις αλληλεγγύης, είναι κάποιες από τις περιοχές δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας που περιγράφουν το «καλύτερο μέλλον» για τη χώρα και τον πολίτη.
Σήμερα οι περιοχές αυτές αποκτούν ουσιαστικό νόημα για τις εταιρείες και τα προϊόντα τους: Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται τη σημασία του purpose marketing. Όλα όσα δηλαδή μπορεί να κάνει μια εταιρεία, πέρα από το να πουλάει προϊόντα ή να παρέχει υπηρεσίες, με απώτερο στόχο να βελτιώσει την καθημερινότητα των πελατών της.
Ο τρόπος με τον οποίο μία επιχείρηση συμπεριφέρεται στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον, είναι εξίσου σημαντικός με τα εμπορικά και οικονομικά της αποτελέσματα. Οι προσδοκίες των ανθρώπων στην περίοδο της κρίσης, μετατοπίστηκαν σε μεγάλο βαθμό από το κράτος στις επιχειρήσεις. Και οι επιχειρήσεις, προσπάθησαν και προσπαθούν να είναι υπεύθυνες σε πολλαπλά επίπεδα, πραγματοποιώντας ολοένα περισσότερες δράσεις που βάζουν στο επίκεντρο τον άνθρωπο.