Μέσω ανακοίνωσης τους οι εταιρείες Thenamaris του Ντίνου Μαρτίνου και η Dynacom Tankers του Γιώργου Προκοπίου, τονίζουν πως θα σταματήσουν να μεταφέρουν πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα, έπειτα και από το εμπάργκο το οποίο έχει επιβληθεί από τις ΗΠΑ.
Ένα από τα πλοία της Thenamaris το VLCC δεξαμενόπλοιο «Seahero» και το Chios 1 της Dynacom Tankers. μπήκαν από τις αμερικανικές αρχές στη μαύρη λίστα την περασμένη εβδομάδα γιατί μετέφερε πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα εναντίον της οποίας η κυβέρνηση Τραμπ έχει επιβάλει κυρώσεις γιατί θεωρεί την κυβέρνηση του Νικόλα Μαδούρο μη νόμιμη και στην ουσία της προκαλεί οικονομική ασφυξία.
Το Seahero ήταν ένα από τα τέσσερα ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοια τα οποία μπήκαν την περασμένη εβδομάδα στη μαύρη λίστα. από του αμερικανικού Υπουργείου Οικονομικών και πιο συγκριμένα του Γραφείου Εξωτερικού Ελέγχου Περιουσιακών Στοιχείων (Ofac).
Σε ανακοίνωσή της η Thenamaris επισημαίνει ότι πάντοτε έχει ως υψηλότερη προτεραιότητα τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς συμπεριλαμβανομένων των διεθνών εμπορικών κυρώσεων.
«Υπό το φως της εξελισσόμενης αμερικανικής πολιτικής για τις κυρώσεις έναντι της Βενεζουέλας, η Thenamaris έχει υιοθετήσει μια σταθερή πολιτική που απαγορεύει τη μεταφορά αργού πετρελαίου από τη Βενεζουέλα για τα υπό διαχείριση πλοία της για όσο διάστημα οι αμερικανικές κυρώσεις κατά της Βενεζουέλας παραμένουν σε ισχύ», ανέφερε η εταιρεία.
Πρόσθεσε δε ότι συνεργάστηκε πλήρως με τις αρχές των ΗΠΑ για την υπόθεση του VLCC Seahero. «Ο στόχος ήταν να συνεργαστούμε για μια γρήγορη επίλυση των κυρώσεων που επιβλήθηκαν κυρώσεων στις 2 Ιουνίου στην Adamant Maritime Ltd. και στο M / T Seahero που είναι υπό τη διαχείρισή της», δήλωσε η διοίκηση της .
Η Dynacom Tankers από την πλευρά της δεσμεύθηκε να απέχει στο εξής από κάθε ταξίδι που θα περιλαμβάνει τη Βενεζουέλα μέχρι να αλλάξει το καθεστώς.
Τα άλλα δυο δεξαμενόπλοια που προστέθηκαν στη μαύρη λίστα SDN νωρίτερα αυτό το μήνα έχουν διαχειρίστριες εταιρείες την Chemnav Shipmanagement, και την NGM Energy.