Μπορεί η Black Friday να αποτελεί παρελθόν για τη φετινή διαφορετική χρονιά, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι τελείωσαν και οι προσφορές.
Η φετινή Black Friday ήταν προσαρμοσμένη και αυτή στις ειδικές συνθήκες που έχει επιβάλει η πανδημία του κορωνοϊού, με τους Έλληνες να στρέφονται στο Διαδίκτυο, προκειμένου να ικανοποιήσουν το καταναλωτικό τους μένος.
Η αγορά, η οποία εν μέσω lockdown, χρειαζόταν ένα «φιλί της ζωής», φέρεται να πήρε μια ανάσα, ωστόσο οι ξεχασιάρηδες ή όσοι δεν πρόλαβαν έχουν μία ακόμη ευκαιρία να επωφεληθούν από μεγάλες προσφορές. Και υπεύθυνη γι΄ αυτό είναι η Cyber Monday.
Τι είναι η Cyber Monday
H Cyber Monday είναι στην ουσία η διαδικτυακή συνέχεια της Black Friday προκειμένου η αγορά να ανταποκριθεί στη μεγάλη ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού που άλλες χρονιές πραγματοποιεί συνήθως τις αγορές του στα φυσικά καταστήματα.
Γιατί μπορεί φέτος να πήραν «φωτιά» τα ποντίκια και τα πληκτρολόγια, ωστόσο άλλες χρονιές έκαναν ουρές στα καταστήματα.
Όπως μαρτυρά έτσι και το όνομά της, η Cyber Monday θεσπίστηκε τη Δευτέρα μετά την Black Friday, με τους καταναλωτές να έχουν την ευκαιρία να βρουν μέσω Διαδικτύου προϊόντα σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές.
Φέτος, η «Cyber Monday» πέφτει τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου.
Οδηγίες και συμβουλές για τους καταναλωτές
Την προσοχή των καταναλωτών επέστησε πάντως, μιλώντας στην ΕΡΤ1, η πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών για την «Ποιότητα της Ζωής» (ΕΚΠΟΙΖΩ) Παναγιώτα Καλαποθαράκου.
Μεταξύ των συμβουλών που έδωσε η κα Καλαποθαράκου στους καταναλωτές ώστε να μην πέσουν σε παγίδες είναι:
Όσον αφορά στις καταγγελίες που έχουν δεχθεί, αυτές είχαν να κάνουν με καταναλωτές που:
Τι πρέπει να προσέξετε στις αγορές σας τη Cyber Monday
Η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συστήνει στους καταναλωτές σε ανακοίνωσή της να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διενέργεια των ηλεκτρονικών τους συναλλαγών και να ελέγχουν αν παρέχονται μία σειρά από πληροφορίες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Συγκεκριμένα, ενόψει των εμπορικών προσφορών, τονίζεται ότι πρέπει να αναφέρονται τα εξής:
Επίσης, να λαμβάνουν υπόψη τα:
Η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συνιστά, ακόμα, στους καταναλωτές να:
Καταληκτικά, σημειώνεται πως όποιος επιθυμεί να κάνει κάποια καταγγελία μπορεί να απευθύνεται στην τηλεφωνική γραμμή Καταναλωτή 1520 της γενικής διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή ή να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους μέσω της φόρμας καταγγελιών που βρίσκεται αναρτημένη στην ιστοσελίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (www.mindev.gov.gr) ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στη διεύθυνση [email protected].
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.