Με το πρόσφατο κλείσιμο του καναλιού του Σουέζ, εξαιτίας του γιγαντιαίου πλοίου, 400 μέτρων, που προξένησε τεράστιο κόστος το οποίο έπεσε στους ιδιοκτήτες πλοίων καθώς τα πλοία τους κόλλησαν σε αυτήν την κυκλοφοριακή συμφόρηση, με τεράστια ζημιά στην παγκόσμια οικονομία στο σύνολό της, πολλοί σκέφτονται πιθανές εναλλακτικές λύσεις σε αυτή τη σημαντική θαλάσσια διαδρομή, σημειώνει ρωσικό δημοσίευμα.
Η Τουρκία έχει τη δική της άποψη για την επίλυση του προβλήματος, όπως ανέφερε η Türkiye.
Η Άγκυρα εξετάζει τη χρήση του Μεσαίου Διαδρόμου ως εύλογη εναλλακτική λύση. Θα περιλαμβάνει το νέο κανάλι της Κωνσταντινούπολης, το οποίο, χάρη σε ένα σύστημα πλοήγησης υψηλής ποιότητας, μπορεί να γίνει μια αξιόπιστη εμπορική διαδρομή.
«Το κανάλι της Κωνσταντινούπολης θα είναι το πιο σημαντικό συστατικό του Μεσαίου Διαδρόμου, που είναι η εμπορική οδός που συνδέει την Ευρώπη και την Ασία», λέει ο Καραϊσμαΐλογλου στην Turkiye Gazetesi
Η γνώμη αυτή εκφράστηκε στη δημοσίευση του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών της Τουρκίας, Αντίλ Καραϊσμαΐλογλου.
Ο Μεσαίος Διάδρομος ξεκινά από την τουρκική επικράτεια και συνεχίζει μέσω του Καυκάσου και της Κασπίας Θάλασσας, του Τουρκμενιστάν, του Καζακστάν και πηγαίνει στην Κίνα.
Έτσι, ο Μεσαίος Διάδρομος είναι μέρος του έργου «One Belt, One Road» – η ασφαλέστερη και οικονομικότερη εμπορική διαδρομή.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο υπουργός συνέκρινε τη Διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας με τον Μέσο Διάδρομο και μίλησε υπέρ του δεύτερου, το οποίο είναι πιο ελκυστικό κλιματικά και είναι περίπου 2 χιλιάδες χιλιόμετρα και 15 ημέρες μικρότερο από τη θαλάσσια διαδρομή.
Ταυτόχρονα, ο Καραϊσμαΐλογλου σημείωσε τον μεγάλο όγκο των τουρκικών κεφαλαιουχικών επενδύσεων στην ανάπτυξη αυτής της κατεύθυνσης, καθώς και τις μεγάλες εμπορικές και οικονομικές ευκαιρίες που ανοίγουν κατά τη χρήση του Μεσαίου Διαδρόμου για την Τουρκία και τις χώρες της Κεντρικής Ασίας.
Θα δημιουργήσουμε την ασφαλέστερη διαδρομή logistics στον κόσμο. Και ούτε η χώρα μας ούτε η παγκόσμια οικονομία θα επηρεαστούν από τυχόν διαταραχές, τόνισε ο υπουργός.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.